کوئینزپارک رنجرز
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر 2 امتیاز دیگر از دست داد تا همچنان در رده سوم لیگ برتر قرار داشته باشد.
هفته یازدهم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار دیگر ادامه یافت. کوئینزپارک رنجرز تیم لندنی در ورزشگاه لوفتوس‌رود میزبان منچستر‌سیتی بود که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در ابتدا "آستین" مهاجم گلزن این روز‌های کوئینزپارک 2 بار گلزنی کرد که داور گل های این بازیکن را قبول نکرد تا اینکه در نهایت خود این بازیکن توانست روی غفلت مدافعان منچستر‌سیتی گلزنی کند.

مدافعان منچستر‌سیتی در شبی که "ونسان کمپانی" را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشت ضعیف عمل کرد تا اینکه "سرخیو آگوئرو" در ادامه موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند. این نتیجه تا دقیقه 76 پا بر جا بود تا اینکه گل به خودی "دمیکلیس"، بار دیگر شاگردان "هری ردنپ" را پیش انداخت.

اما باز هم تیم میزبان نتوانست برتری اش را حفظ کند و "آگوئرو"، روی پاس "توره"، با پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، در دقیقه 83 کار را به تساوی کشید.

به این ترتیب این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر در هفته دوازدهم لیگ برتر که پس از یک هفته تعطیلی به دلیل بازی‌های ملی برگزار خواهد شد در ورزشگاه اتحاد از سوآنزی پذیرایی خواهند کرد و سپس به دیدار ساوتهمپتون خواهند رفت.

در جدول رده‌بندی چلسی با 29 امتیاز در صدر قرار دارد. ساوتهمپتون با 25 امتیاز دوم است و منچستر‌سیتی با 21 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
چهارمین شکست متوالی شیاطین سرخ در دربی
نامزد کریستیانو رونالدو در کنار یک پسر ایرانی + تصاویر
بازیکنان منچستریونایتد و همسرانشان در مراسم گالا + تصاویر
حضور علی پروین در نمایشگاه نقاشی عروسش + تصاویر
خواننده معروف در کنار حمید سوریان + عکس