رئال
رئال مادرید در هفته یازدهم لیگا با نتیجه 5 بر یک رایووایکانو را شکست داد.
هفته یازدهم رقابت های لیگای اسپانیا با برگزاری 2 دیدار ادامه یافت. ابتدا ختافه در خانه به دیدار الچه رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و سپس رئال مادرید در خانه پذیرای تیم رایووایکانو بود که این دیدار با برتری 5 بر یک مادریدی‌ها به پایان رسید.

در ابتدا "گرت بیل" خیلی زود با ضربه زیبا گل نخست بازی را به ثمر رساند. بازیکنان رایووایکانو در نیمه نخست دست و پا بسته نبودند و حسابی رئالی‌ها را آزار دادند تا اینکه "سرخیو راموس" گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند ولی در دقایق پایانی نیمه نخست اشتباه بد از "خامس رودریگس" باعث شد تا "آلبرتو بوئنو" یکی از گل های خورده را با جای گذاشتن "کیلور ناواس" که در این دیدار جانشین "کاسیاس" شده بود پاسخ دهد.

در نیمه دوم رئال کاملا تیم برتر میدان بود. ابتدا "تونی کروس" آلمانی با یک بغل پای دیدنی به استقبال بازی های ملی همراه تیم ملی کشورش رفت. پس از این گل رئالی‌ها باز هم به گل رسیدند. پاس "کریستیانو رونالدو" در شرایط آفساید به "کریم بنزما" رسید تا این بازیکن گل چهارم را نیز به ثمر برساند ولی این پایان کار نبود و "کریستیانو رونالدو" در دقیقه 83 گل پنجم را نیز به ثمر رساند تا رئالی‌ها صاحب یک برد دلچسب قبل از تعطیلات برای بازی‌های ملی شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بارسلونا به سلتاویگو باخت
نامزد کریستیانو رونالدو در کنار یک پسر ایرانی + تصاویر
بازیکنان منچستریونایتد و همسرانشان در مراسم گالا + تصاویر
حضور علی پروین در نمایشگاه نقاشی عروسش + تصاویر
خواننده معروف در کنار حمید سوریان + عکس