شکست آرسنال
آرسنال در هفته یازدهم لیگ برتر در خانه سوآنزی شکست خورد.
هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی آرسنال در خانه سوآنزی به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا شاگردان "ونگر" دومین شکست فصلشان را در لیگ برتر تجربه کرده باشند.

در این دیدار نیمه نخست گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه 63 مسابقه "آلکسیس سانچس" مهاجم گلزن این روزهای توپچی‌های لندن موفق شد گلزنی کند تا آرسنال از حریف خود پیش بیفتد ولی در ادامه "گیلفی سیگوردسون" که این فصل بازی‌های خوبی را در لیگ برتر به نمایش گذاشته است بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و "بافه تمبی گومیس" مهاجم فرانسوی سابق لیون موفق شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک سوآنزی به پایان برسد.

نیوکاسل نیز که در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب کرده است و بحران ابتدای فصل را پشت سر گذاشته، موفق شد با دو گل وست‌برومویچ را شکست دهد. تاتنهام در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب استوک‌سیتی شد.

همچنین ساندرلند و اورتون نیز در ورزشگاه لایت برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته دوازدهم لیگ برتر از شنبه یکم آذر ماه آغاز می‌شود که در اولین بازی چلسی صدرنشین با وست‌برومویچ دیدار می‌کند. در حساس‌ترین بازی هفته نیز آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای منچستر‌یونایتد است. ساوتهمپتون تیم دوم جدول نیز در ویلاپارک مهمان آستون‌ویلا است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
منچستر‌سیتی 2 امتیاز دیگر از دست داد
حاشیه جدید تتلو با پیام صادقیان + عکس
عابدزاده و همسرش در افتتاحیه فیلم شیار 143 + تصاویر
علی دایی در کنار انوشیروان روحانی + عکس
سلفی متفاوت مجیدی و فرزندانش + عکس