توفان یوونتوس
یوونتوس در هفته یازدهم لیگ ایتالیا موفق شد برابر پارما جشنواره‌ای از گل به راه بیندازد. رم نیز در خانه موفق شد تورینو را با 3 گل بدرقه کند.
هفته یازدهم لیگ ایتالیا با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی یوونتوس در خانه پذیرای تیم پارما بود و در پایان صاحب یک نتیجه باورنکردنی شد و موفق شد حریفش را با نتیجه 7 بر صفر درهم بکوبد!

یوونتوس در این دیدار بدون "آندره‌آ پیرلوی" مصدوم پای به زمین مسابقه گذاشت و موفق شد خیلی زود ابتکار عمل را در دست بگیرد و دروازه حریف خود را باز کند. در این دیدار "فرناندو یورنته"، "کارلوس توس" و "آلوارو موراتا" هر کدام 2 بار و "استفان لیخت‌اشتاینر" سوئیسی یک بار گلزنی کردند تا یوونتوس با این برد پر گل حضورش را در صدر جدول این رقابت‌ها قطعی کند.

یوونتوس با این جشنواره گل، 28 امتیازی شد و در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم‌تر کرد. پارما نیز با 6 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان هلاس ورونا بود که این دیدار با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان رسید. هر دو گل نراتزوری را "مائورو ایکاردی" به ثمر رساند. ضمن آنکه "گری مدل" هافبک شیلیایی اینتر در اواخر مسابقه از زمین اخراج شد. "لوکا تونی" و "نیکولاس لوپس" نیز برای تیم مهمان گلزنی کردند. البته اینتری‌ها خوش‌شانس بودند که این بازی با تساوی به پایان رسید چرا که هلاس در نیمه دوم یک ضربه پنالتی را از دست داد. لوکا تونی در دقیقه 52 یک ضربه پنالتی را از دست داد تا این دیدار برنده‌ای نداشته باشد.

رم نیز برای عقب نماندن از یوونتوس موفق شد با 3 گل همشهری این تیم یعنی تورینو را شکست دهد. "واسیلیس توروسیدیس" در دقیقه 8 خیلی زود رم را پیش انداخت. در ادامه "سیدو کیتا" و "آدام لیاییچ" موفق شدند دیگر گل های جالوروسی را به ثمر برساند تا این تیم همچنان با 3 امتیاز کمتر نسبت به یوونتوس در رده دوم لیگ ایتالیا قرار بگیرد.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است :

امپولی 2-1 لاتزیو

کیه وو 1-1چزنا

پالرمو 1-1 اودینزه

کالیاری 1-1 جنوا


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تساوی میلان در هفته‌ یازدهم سری A
حاشیه جدید تتلو با پیام صادقیان + عکس
عابدزاده و همسرش در افتتاحیه فیلم شیار 143 + تصاویر
علی دایی در کنار انوشیروان روحانی + عکس
سلفی متفاوت مجیدی و فرزندانش + عکس