مانچینی
باشگاه اینتر سرانجام والتر ماتزاری را از کار برکنار و روبرتو مانچینی را دوباره به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
اینتر در فصل جاری سری A نتایج ضعیفی را با "والتر ماتزاری" به دست آورده است. هر چند "اریک توهیر"، مالک اندونزیایی اینتر پیش از این اعلام کرده بود که به ماتزاری فرصت خواهد داد و او را از کار برکنار نخواهد کرد اما در نهایت تصمیم گرفت به همکاری خود با ماتزاری پایان دهد.

باشگاه اینتر چند گزینه را برای جانشینی ماتزاری مشخص کرده بود و در نهایت تصمیم گرفت به مانچینی اعتماد کند و این مربی باتجربه ایتالیایی را بار دیگر به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

مانچینی پیش از این چند سال هدایت اینتر را بر عهده داشت و توانست با این تیم قهرمانی در سری A را به دست آورد اما به خاطر نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا از این تیم جدا شد تا هدایت منچسترسیتی را بر عهده گیرد. او با این تیم هم به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یافت اما عملکرد ضعیف او در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا از این تیم هم کنار گذاشته شود. او برای مدتی کوتاه هدایت گالاتاسرای را بر عهده گرفت اما نتوانست در این تیم موفق باشد.

مالک اندونزیایی اینتر پس از انتخاب مانچینی به عنوان سرمربی جدید تیم خود گفت: واقعا برایم جای تاسف و ناراحتی بود که ماتزاری را از کار برکنار کنم اما باید بگویم که با این مربی نتوانستیم نتایج خوبی را به دست آوریم و چاره‌ای جز اخراج او نداشتیم. الان هدایت اینتر را به مانچینی سپردیم. او تنها مربی بود که برای جانشینی ماتزاری به او فکر می‌کردم. مانچینی با شور و هیجان زیادی قبول کرد تا به تیم سابق خود برگردد. امیدواریم که بتواند با اینتر نتایج خوبی را به دست آورد.

اینتر در این فصل خوب کار نکرده است و بعید به نظر می‌رسد که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. این تیم در هفته دوازدهم سری A باید به مصاف میلان برود و سران این باشگاه ایتالیایی قبل از دربی حساس میلان دست به تغییر زدند تا با انگیزه و روحیه بهتری در دربی به میدان بروند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ماتزاری از اینتر اخراج شد
بازیکنان آلمان و همسرانشان در فیلم افتخار جام جهانی + تصاویر
لوگوی پرسپولیس در سال 52 + عکس
پیام تسلیت علی دایی برای درگذشت مرتضی پاشایی
پیام علی کریمی برای درگذشت مرتضی پاشایی