توقف ایتالیا
ایتالیا در خانه برابر کرواسی با تساوی یک بر یک متوقف شد. هلند نیز برابر لتونی صاحب برد پرگلی شد.
دور انتخابی رقابت‌های یورو 2016 با برگزاری 8 دیدار در سراسر قاره اروپا پیگیری شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های برگزار شده، ایتالیا در خانه به دیدار کرواسی رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پیش از شروع این دیدار زمزمه های زیادی درباره لغو بازی به دلیل بارش شدید باران به گوش می رسید ولی در هر صورت دو تیم در هوای بارانی شهر میلان به مصاف هم رفتند. بازی با حملات ایتالیای میزبان شروع شد و این تیم توانست با ضربه "آنتونیو کاندروا" در دقیقه یازده به گل برسد. 4 دقیقه بعد اشتباه "بوفون" و مدافعان ایتالیا باعث شد تا "ایوان پریسیچ" در دقیقه 15 بازی را به تساوی کشاند. حادثه مهم نیمه نخست مصدومیت "لوکا مودریچ" ستاره کرواسی بود که زمین مسابقه را ترک کرد.

در نیمه دوم کرواسی تیم برتر زمین بود و توانست بازی را به کنترل خود دربیاورد. "کونته" سرمربی ایتالیا نیز برای افزایش قدرت خط حمله خود "گراتزیانو پله" و "استفان الشعراوی" را به میدان فرستاد ولی حضور این دو بازیکن نیز نتوانست باعث گل زدن ایتالیا شود تا در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد و یک امتیاز سهم هر دو تیم شود.

هلند که با "گاس هیدینک" شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشت، توانست در خانه با 6 گل لتونی را در هم بکوید تا شرایط خود را بهبود ببخشد. شاگردان هیدینک در همان ابتدا ابتکار عمل را در دست گرفتند و با ضربه "روبین فان‌پرسی" در دقیقه 5 به گل رسید. "آرین روبن" و "یان کلاس هونته‌لار" دیگر گل‌های لاله های نارنجی را در نیمه نخست به ثمر رساندند تا هلند با برتری 3 بر صفر نیمه نخست را به پایان ببرد.

لاله‌های نارنجی در نیمه دوم نیز 3 گل دیگر به ثمر رساندند. "جفری بروما"، "آرین روبن" و "هونتلار" در نیمه دوم 3 گل دیگر هلند را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 6 بر صفر شاگردان هیدینک به پایان برسد. در این دیدار "دلی بلیند" هافبک هلندی‌ها مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های منچستر‌یونایتد در خط دفاع افزایش یابد.

*تابلوی نتایج

هلند 6 - لتونی صفر

جمهوری چک 2 - ایسلند یک

ترکیه 3 - قزاقستان یک

بلژیک صفر - ولز صفر

قبرس 5 - آندورا صفر

آذربایجان صفر - نروژ یک

بلغارستان یک - مالت یک

ایتالیا یک - کرواسی یک

جام ملت‌های اروپا 2016 با حضور 24 تیم در کشور فرانسه برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی انگلیس و اسپانیا در انتخابی یورو 2016
جملات تكان دهنده علی دایی پس از درگذشت پاشایی
تصاویری از فرهاد مجیدی و مرتضی پاشایی در کنار هم
موهای عجیب پسر قلعه نویی + عکس
هدیه گرانقیمت کاسیاس به همسرش + عکس