رکورد رونالدو
رئال‌مادرید موفق شد با برتری 4 بر صفر برابر ایبار موقعیت خود را در صدر جدول لیگا تثبیت کند.
هفته دوازدهم لیگا با برگزاری 2 دیدار ادامه یافت که در آن دو تیم مادریدی برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

رئال‌مادرید در خانه ایبار به میدان رفت و با 4 گل به برتری رسید. البته ایبار میزبان در ابتدای مسابقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با دفاع مستحکم مانع از به گل رسیدن رئالی‌ها شد ولی این تیم مادریدی بود که در دقیقه 23 با اشتباه عجیب داور به گل رسید. "خامس رودریگس" در حالی روی پاس "رونالدو" گلزنی کرد که داور دو اشتباه پی در پی رئالی‌ها را ندید تا رودریگس گلزنی کند.

در اواخر نیمه نخست "کریستیانو رونالدو" موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. این چهارصدمین گل باشگاهی کریستیانو رونالدو بود و رونالدو به این ترتیب برابر تمام تیم‌های اسپانیایی که به میدان رفته، گلزنی کرده است. رونالدو از سال 2009 که به رئال پیوست برابر 52 تیم مختلف اسپانیایی بازی کرده و فقط برابر ایبار نتوانسته بود گلزنی کند که این اتفاق هم افتاد تا رونالدو صاحب رکورد جدیدی شود و آن هم گلزنی برابر تمام 52 تیم اسپانیایی است که این مهاجم پرتغالی برابر آنها به میدان رفت.

رئال در نیمه دوم موفق شد دو بار دیگر گلزنی کند. "کریم بنزما"ی فرانسوی و کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی دیگر گل‌های کهکشانی‌ها را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 4 بر صفر رئال به پایان برسد.

پیش از این دیدار آتلتیکومادرید موفق شد با نتیجه 3 بر یک مالاگا را شکست دهد تا همچنان در جمع مدعیان قرار داشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست آتلتیکومادرید در لیگا
احسان حدادی بر سر مزار مرتضی پاشایی + عکس
پسر سید حسن خمینی در مراسم افتتاح رستوران قلعه نویی + عکس
شام غریبان استقلالی ها در رستوران امیر قلعه نویی + تصاویر
نخستین زن آسیایی تیم ملی کریکت انگلستان در رادیو بی بی سی + عکس