پیروزی منچستر‌یونایتد
منچستر‌یونایتد موفق شد آرسنال را در ورزشگاه امارات از پیش رو بردارد.
آرسنال و منچستر‌یونایتد در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه امارات شهر لندن برابر هم به میدان رفتند که این تیم مهمان بود که با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

دو تیم در نیمه نخست بازی را آرام شروع کردند ولی رفته‌رفته این آرسنال بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت. درخشش بی‌نظیر "دخیا" مانند بازی‌های قبل و خودخواهی مهاجمان آرسنال باعث شد تا این تیم در نیمه نخست به گل نرسید. "جک ویلشر" و "ولبک" بهترین موقعیت‌های آرسنال را از دست دادند.

مصدومیت "لوک شاو" دفاع چپ منچستر‌یونایتد مهم‌ترین اتفاق نیمه نخست بود. این چهلمین مصدومیت بازیکنان منچستر زیر نظر "فان‌خال" بود تا این مربی هلندی در این زمینه رکورد زده باشد.

در نیمه دوم "جک ویلشر"، هافبک آرسنال بار دیگر مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد. منچستر‌یونایتد برخلاف جریان بازی موفق شد به گل برسد. "کایرون گیبس" به اشتباه در دقیقه 56 دروازه خودی را باز کرد تا مهمان پیش بیفتد. در ادامه آرسنالی‌ها سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کنند ولی بار دیگر دروازه خود را باز شده دیدند. این بار "وین رونی" موفق شد گلزنی کند تا آب سردی بر پیکر هواداران آرسنال در ورزشگاه ریخته شده باشد.

منچستری‌ها می‌توانستند در ثانیه‌های پایانی به گل سوم هم برسند که "دی‌ماریا" نتوانست موقعیت تک به تک را به گل تبدیل کند. در ادامه "اولیویه ژیرو" که از بند مصدومیت رها شده، موفق شد در دقایق پایانی یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در نهایت منچستر‌یونایتد با نتیجه 2 بر یک آرسنال را در خانه‌اش شکست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست آرسنال در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس
احسان حدادی بر سر مزار مرتضی پاشایی + عکس
پسر سید حسن خمینی در مراسم افتتاح رستوران قلعه نویی + عکس
شام غریبان استقلالی ها در رستوران امیر قلعه نویی + تصاویر
نخستین زن آسیایی تیم ملی کریکت انگلستان در رادیو بی بی سی + عکس