توقف موناکو و لیون
تیم‌های موناکو و لیون در هفته‌ چهاردهم لیگ فرانسه برابر حریفانشان متوقف شدند.
هفته‌ چهاردهم رقابت‌های لیگ فرانسه با برگزاری پنج دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی موناکو در خانه برابر کان به میدان رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید. البته این بازیکنان موناکو بودند که در دقیقه‌ پنج روی اشتباه مدافع حریف به گل رسیدند، ولی در ادامه دو گل از کان دریافت کردند تا در آستانه شکست در این دیدار قرار گیرند، ولی "ژوآئو موتینیو" پرتغالی موفق شد در دقیقه‌ 75 گل دوم تیمش و گل تساوی بخش این دیدار را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

لیون تیم سوم جدول در خانه باستیا به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا لیون نتواند خودش را به رده دوم جدول رده‌بندی برساند.

همچنین لوریان در خانه موفق شد با تک گل "گریرو" از سد لانس بگذرد.

همچنین رن با گل "پل جورج" موفق شد در خانه گنگم صاحب برتری شود تا به رده شش جدول صعود کند. هفته‌ چهاردهم لیگ فرانسه امروز و امشب (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی مارسی باید در خانه از تیم بوردو پذیرایی کند. این دیدار تقابل تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی این رقابتهاست. مارسی در صورت کسب پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول صعود خواهد کرد.

** برنامه‌های بازی این هفته‌

* مارسی – بوردو

* نانت – سن اتین

* مون پلیه – تولوز

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با یک بازی بیشتر و 30 امتیاز در صدر قرار دارد. مارسی با 28 امتیاز دوم است و لیون با 27 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
یک پیروزی دیگر برای پاری سن ژرمن
احسان حدادی بر سر مزار مرتضی پاشایی + عکس
پسر سید حسن خمینی در مراسم افتتاح رستوران قلعه نویی + عکس
شام غریبان استقلالی ها در رستوران امیر قلعه نویی + تصاویر
نخستین زن آسیایی تیم ملی کریکت انگلستان در رادیو بی بی سی + عکس