پیروزی یوونتوس
یوونتوس با برتری خارج از خانه برابر لاتزیو موقعیت خود را در صدر جدول سری A تثبیت کرد.
هفته‌ دوازدهم رقابت‌های سری A شنبه شب با برگزاری یک دیدار دیگر ادامه یافت که در آن یوونتوس صدرنشین به مصاف لاتزیو رفت و موفق شد با سه گل به پیروزی برسد تا شاگردان "آلگری" با سه امتیا‌ز بیشتر از رم در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گیرد.

یوونتوس که هفته‌ گذشته موفق شد با هفت گل پارما را شکست دهد در این هفته‌ نیز بر خلاف انتظارات بسیار خوب عمل کرد و با سه گل لاتزیو را شکست داد. البته لاتزیوی میزبان بازی را بهتر شروع کرد و صاحب چند موقعیت نیز شد، ولی این بازیکنان یوونتوس بودند که در دقیقه‌ 24 موفق شدند به گل برسند.

همکاری "کارلوس توس" آرژانتینی و "پل پوگبا" فرانسوی باعث شد تا ها‌فبک پر تلاش یوونتوس گل نخست بازی را روی یک ضربه زمینی به ثمر برساند. پس از این گل "بیانکو چلستی"، سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند، ولی دفاع مستحکم یوونتوس این اجازه را به آنها نداد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر یوونتوس به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم باز هم یوونتوس بود که برتری خودش را به حریف دیکته کرد. این بار "کارلوس توس" موفق شد با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 10 دقیقه‌ بعد یوونتوس به گل سوم خود نیز رسید. باز هم "پل پوگبا" برای تیمش گلزنی کرد تا بازی خوبش را تکمیل کرده باشد. به این ترتیب یوونتوس با سه گل از سد لاتزیو گذشت تا با 31 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گیرد.

هفته‌ دوازدهم سری A ایتالیا امروز و امشب (یکشنبه) با برگزاری هفت دیدار ادامه می یابد که در حساس ترین بازی میلان و اینتر در دربی دلامادولینا برابر هم به میدان می‌روند.

در دیگر دیدار حساس ناپولی باید به دیدار کالیاری برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی رم در سری A
احسان حدادی بر سر مزار مرتضی پاشایی + عکس
پسر سید حسن خمینی در مراسم افتتاح رستوران قلعه نویی + عکس
شام غریبان استقلالی ها در رستوران امیر قلعه نویی + تصاویر
نخستین زن آسیایی تیم ملی کریکت انگلستان در رادیو بی بی سی + عکس