دربی میلان و اینتر
دربی برنده ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
دیدار حساس میلان و اینتر در هفته دوازدهم لیگ ایتالیا برنده ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی دو تیم با هیجان زیادی شروع شد و هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز بودند تا به شرایط خود در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها سروسامان ببخشند.

اولین موقعیت جدی بازی را بازیکنان اینتر خلق کردند. اشتباه "سولی مونتاری" باعث شد تا "مائورو ایکاردی" مهاجم اینتر با "دیگو لوپس" دروازه‌بان میلان تک به تک شود ولی ایکاردی قدر این فرصت را ندانست تا دروازه میلان بسته بماند.

چند دقیقه بعد، "گوارین" در پشت محوطه جریمه میلان صاحب توپ شد و با ضربه ای غافلگیر کننده، سعی کرد دروازه روسونری را باز کند اما "لوپس"، هوشمندانه این توپ را هم مهار کرد. در ادامه کار، "استفان الشراوی" از سمت چپ نفوذ کرد و پاس وی را "جرمی منز"، ستاره این روزهای میلان، تک ضرب و به شکلی زیبا وارد دروازه اینتر کرد تا میلان از حریف خود پیش بیفتد.

بازی در ادامه نیمه نخست با تسلط میلان در جریان بود تا نیمه نخست با برتری روسرونری به پایان برسد.

"روبرتو مانچینی" که اولین حضورش را در بازگشت دوباره به نیمکت اینتر تجربه می کرد نمی خواست شکست را تجربه کند و به همین خاطر تیمش را هجومی تر کرد. "رودریگو پالاسیو" و "مائورو ایکاردی" در نیمه دوم جدی ترین فرصت‌های اینتر را به وجود آوردند که باز هم در باز کردن دروازه میلان ناکام بودند.

اینتر در دقیقه 61 گل تساوی را به ثمر رساند. "جوئل اوبی" در دقیقه 61 موفق شد بازی زیبایش را تکمیل کند و بازی را به تساوی بکشاند.

میلان در ادامه صاحب موقعیت جدی شد. پاس عمقی "بوناونتورا" به "الشراوی" رسید و وی را در موقعیت تک به تک قرار داد. هر چند مهاجم جوان میلان قدر این فرصت را ندانست و توپ را به تیرک بالایی دروازه اینتر کوبید. اینتری ها بلافاصله پاسخ این حمله را دادند. سانتر "گوارین" با ضربه استادانه "ایکاردی" همراه بود که این توپ هم به تیرک دروازه لوپس برخورد کرد.

به این ترتیب دربی 213 شهر میلان برنده‌ای نداشت و با تساوی دو تیم به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی یوونتوس با درخشش پوگبا
ناهار مشترک فابرگاس به همراه نامزدش و همسر مسی + تصاویر
شام خانوادگی عابدزاده + عکس
تیپ جدید ستاره والیبال ایران + عکس
مجتبی محرمی هم وارد دنیای بازیگری شد + عکس