پیروزی میلان
تیم‌های میلان و رم در حالی حریفانشان را در هفته پانزدهم سری A شکست دادند که یوونتوس برابر سامپدوریا متوقف شد.
هفته پانزدهم سری A با برگزاری 6 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی میلان و ناپولی برابر هم به میدان رفتند که در پایان شاگردان "پیپو اینزاگی" عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند پس از سه سال ناپولی را شکست دهد. بازی در ابتدا از سوی هر دو تیم متعادل شروع شد ولی میلان خیلی سریع ابتکار عمل را در دست گرفت و هنوز 6 دقیقه از بازی نگذشته بود که "جرمی منز" دروازه آبی‌های ناپل را باز کرد تا میلان به گلی زودهنگام برسد.

بعد از این گل شاگردان "رافائل بنیتس" توانستند حاکم میدان شوند و دامنه حملات خود را برای رسیدن به گل افزایش دادند و حتی یک بار نیز دروازه میلان را باز کردند که داور گل را مردود اعلام کرد. البته میلان هم در این نیمه با استفاده از توانایی‌های "هوندا" بازیکن ژاپنی خود چند موقعیت ایجاد کرد ولی هیچ توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر میلان به پایان برسد.

در نیمه دوم هم میلان تیم برتر میدان بود و در دقیقه 52 با ضربه سر "بوناونتورا" به گل دوم رسید. این بار ارسال "پابلو آرمرو" بود که روی سر "بوناونتورا" نشست تا این بازیکن دروازه ناپولی را برای بار دوم باز کند. پس از این گل نیز میلانی ها فشار خود را حفظ کردند و با تکیه بر سرعت و تکنیک "منز" بازیکن فرانسوی خود بارها تا آستانه گلزنی پیش رفتند ولی موفق نشدند دروازه ناپولی را باز کنند. به این ترتیب این دیدار حساس با برتری خانگی میلان به پایان رسید.

یوونتوس در تورین برابر سامپدوریا به تساوی یک بر یک رضایت داد تا موقعیتش در صدر جدول به خطر بیفتد. ابتدا "پاتریس اورای" فرانسوی برای یووه گلزنی کرد ولی دو دقیقه بعد "گابیادینی" بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. رم نزدیک ترین تعقیب کننده یووه نیز از این فرصت نهایت استفاده را برد و موفق شد جنوا را با یک گل شکست دهد تا به یک امتیازی یووه در صدر برسد. تک گل رمی ها را "رادیا نینگولان" به ثمر رساند. البته جنوای میزبان از دقیقه 30 در پی اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره بازی کرد.

تابلوی نتایج

یوونتوس یک – سامپدوریا یک

جنوا صفر – رم یک

اودینزه یک – هلاس ورونا 2

پارما صفر – کالیاری صفر

چزه نا یک – فیورنتینا 4

میلان 2 – ناپولی صفر

در ادامه هفته پانزدهم سری A ایتالیا امشب (دوشنبه) دو دیدار برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی اینتر که با هدایت "روبرتو مانچینی" پرفراز و نشیب بوده است باید در ورزشگاه مارک‌ آنتونیو بنته‌گودی به دیدار کیه‌وو برود. امپولی نیز در خانه از تورینو پذیرایی خواهد کرد.

**برنامه بازی ها (دوشنبه)

کیه‌وو – اینتر

امپولی – تورینو

در جدول رده‌بندی یوونتوس همچنان با 36 امتیاز در صدر قرار دارد. رم با 35 امتیاز در رده دوم ایستاده و لاتزیو با 26 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی لاتزیو در سری A
رونمایی از ماشین شیک پسر قلعه نویی + عکس
نیکول شرزینگر با لباس های گربه در کنار قهرمان فرمول یک + تصاویر
دختری با لباس مردانه در استادیوم فوتبال + عکس
درگیری‌ برای گرفتن عکس یادگاری با قلعه نویی + عکس