شکست پاری‌سن‌ژرمن
تیم های اول و دوم جدول لیگ فرانسه هفته هجدهم این رقابت‌ها را با شکست به پایان بردند.
هفته هجدهم لیگ فرانسه با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی پاری سن ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی اولین باخت فصل خود را تجربه کرد و برابر گنگم تن به شکست داد تا همچنان در رده دوم جدول قرار داشته باشد.

پاری سن ژرمن که این فصل شکستی را در لیگ فرانسه تجربه نکرده بود، با تمام قوا برابر گنگم تیم هفدهم جدول به میدان رفت ولی با یک گل شکست خورد. تک گل این دیدار را "جرمی پید" در دقیقه 11 به ثمر رساند. پس از این گل پاریسی‌ها سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کنند ولی درخشش دروازه‌بان حریف مانع از گلزنی آنها شد. ضمن این که گنگم نیز به سومین پیروزی متوالی خود در لیگ دست یافت و روند عالی خود در هفته‌های اخیر را پس از صعود به دور بعدی لیگ اروپا نیز ادامه داد.

در حساس‌ترین دیدار هفته نیز مارسی صدرنشین در خانه موناکو به میدان رفت و با یک گل شکست خورد تا تیم‌های صدرنشین هفته هجدهم را با شکست به پایان برسانند. "برناردو سیلوا" در دقیقه 67 تک گل مسابقه را به ثمر رساند تا چهارمین شکست فصل مارسی نیز ثبت شود. در صورتی که شاگردان "بیلسا" می‌توانستند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند، اختلافشان با پاری‌سن ژرمن تیم دوم به چهار امتیاز می‌رسید.

** تابلوی نتایج

گنگم یک – پاری‌ سن ژرمن صفر

نیس صفر – سن اتین صفر

موناکو یک – مارسی صفر

لیل 3 – تولوز صفر

به این ترتیب تغییری در صدر جدول لیگ فرانسه در پایان هفته هجدهم ایجاد نشد. مارسی همچنان با 38 امتیاز در صدر قرار دارد. پاری‌سن ژرمن با 37 امتیاز دوم است و لیون با 36 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی لیون برابر کان
رونمایی از ماشین شیک پسر قلعه نویی + عکس
نیکول شرزینگر با لباس های گربه در کنار قهرمان فرمول یک + تصاویر
دختری با لباس مردانه در استادیوم فوتبال + عکس
درگیری‌ برای گرفتن عکس یادگاری با قلعه نویی + عکس