بهترین‌های فوتبال ایتالیا
مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایتالیا روز گذشته برگزار شد که باشگاه یوونتوس تمامی جوایز را به خود اختصاص داد.
باشگاه یوونتوس که فصل گذشته برای سومین سال پیاپی با مربیگری "آنتونیو کونته" موفق به فتح اسکودتو شده بود به عنوان بهترین باشگاه در فصل گذشته و "آندرا پیرلو" نیز عنوان بهترین بازیکن سال را از آن خود کردند. این در حالی رخ داد که باشگاه ناپولی این مراسم را تحریم کرده بود. "گونزالو هیگواین" مهاجم ناپولی به عنوان یکی از بهترین مهاجمان فصل انتخاب شده بود اما "اورلیو دی لورنتیس" رییس باشگاه ناپولی به هیچ یک از بازیکنانش اجازه نداده بود در این مراسم شرکت کنند.

"جیان لوییجی بوفون"، "کوادوو آساموا"، "آندرا بارزالی"، "پل پوگبا"، "آندرا پیرلو"، "آرتورو ویدال" و "کارلوس توز" هم در فهرست بهترین تیم کالچو قرار گرفتند. "چیرو ایموبیله" که فصل گذشته در تورینو توپ می‌زد و تابستان گذشته راهی بوروسیا دورتموند شد نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین‌ مهاجمان فصل انتخاب شد. "متئو دارمیان" بهترین دفاع راست شناخته شد، "مهدی بن عطیه" که فصل گذشته در رم بازی می‌کرد و اکنون عضوی از بایرن مونیخ آلمان است نیز با کنار زدن "جورجیو کیه‌لینی" و "داویده آستوری" موفق شد عنوان بهترین دفاع میانی را کسب کند.

"آنتونیو کونته" هم به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد. "رودی گارسیا" از رم و "وینچنزو مونتلا" از فیورنتینا نیز در رده‌های بعدی بهترین مربی سال قرار گرفتند.

بهترین تیم کالچو: بوفون، دارمیان، بارزالی، بن عطیه، آساموا، پوگبا، پیرلو، ویدال، ایموبیله، هیگواین، توز.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی میلان برابر ناپولی
کریس رونالدو در کنار مادرش + عکس
کلیپس در فوتبال بانوان دردسرساز شد!
قهرمان کشتی جهان در حال واکس زدن کفش زائران + عکس
فابرگاس و همسرش آماده جشن کریسمس + عکس