جام جهانی باشگاه‌ها
رئال مادرید با برتری پرگل برابر کروز آزول مکزیک به فینال جام جهانی باشگاه‌ها راه یافت.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها که در کشور مغرب برگزار می‌شود، شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن رئال مادرید موفق شد با نتیجه‌ پر گل چهار بر صفر کروز آزول را شکست دهد و به دیدار نهایی راه یابد.

رئالی‌ها از همان ابتدا توپ و میدان را در دست گرفتند و چند موقعیت جدی روی دروازه‌ حریف خود ایجاد کردند تا این که "سرخیو راموس" موفق شد در دقیقه‌ 15 اولین گل مسابقه را به ثمر برساند و تیمش را پیش اندازد. راموس در این صحنه موفق شد ارسال "تونی کروس" را به گل نخست رئال تبدیل کند.

رئال در دقیقه‌ 36 موفق شد به گل دوم برسد. این بار حرکت عالی "دنی کارواخال" باعث شد تا "بنزما" در یک قدمی دروازه توپ را به گل دوم تیمش تبدیل کند. نیمه نخست با برتری دو بر صفر رئالی‌ها همراه شد.

در نیمه دوم رئالی‌ها موفق شدند دو گل دیگر را به ثمر برسانند. این بار همکاری "کریستیانو رونالدو" و "گرت بیل" باعث شد تا ها‌فبک ولزی گل سوم تیمش را در دقیقه‌ 50 به ثمر برساند. این پایان کار نبود و یک بار دیگر "کریستیانو رونالدو" در نقش گلساز ظاهر شد و توانست زمینه ساز گل چهارم تیمش تبدیل شود. پاس زیبای "رونالدو" به "ایسکو" باعث شد تا ها‌فبک اسپانیایی در دقیقه‌ 72 گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری چهار بر صفر رئال به پایان برسد.

به این ترتیب رئال مادرید موفق شد بیست و یکمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد. رئال در فینال باید با برنده بازی سن لورنزو و آکلند دیدار کند.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها امشب (چهارشنبه) برگزار می‌شود و آکلند سیتی نیوزیلند باید برابر سن لورنزو به میدان برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
کروزآزول حریف رئال مادرید در جام‌جهانی باشگاه‌ها شد
علی دایی به دیدار کودکان مبتلا به ایدز رفت + عکس
معروف ترین ورزشکاران در برج العرب + تصاویر
آرزوی علی دایی برای علی کریمی
ستاره سابق رئال مادرید در کنار تیم هنرمندان + تصاویر