جشنواره گل بارسلونا
بارسلونا با پیروزی پر گل برابر هوئسکا به مرحله بعدی جام حذفی اسپانیا راه یافت.
دور برگشت مرحله نخست جام حذفی اسپانیا، کوپا دل ری شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بارسلونا موفق شد در خانه با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود هشت بر یک هوئسکا را شکست دهد و به مرحله بعد راه یابد.

به این ترتیب آبی اناری‌ها که در بازی رفت موفق شده بودند چهار بر صفر به برتری برسند در مجموع دو دیدار با برتری 12 بر یک برابر تیم هوئسکا راهی مرحله بعد جام حذفی اسپانیا شد.

بارسلونا نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی که ابتدای هفته‌ برابر ختافه به تساوی بدون گل رسیده بود با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود پا به زمین مسابقه گذاشت و توانست هوئسکا را گلباران کند.

""پدرو" در این دیدار هت تریک کرد و موفق شد در دقایق 21، 26 و 44 گلزنی کند. "سرجی روبرتو در دقیقه‌ 29 ، "آندرس اینیستا" در دقیقه‌ 39 ، "آدریانو" در دقیقه‌ 68 ، "ترائوره" در دقیقه‌ 78 و "رامیرس" در دقیقه‌ 83 برای بارسلونا گلزنی کردند و تک گل هوئسکا را نیز "گالوز" در دقیقه‌ 88 به ثمر رساند.

به این ترتیب بارسلونا با پیروزی پر گل در این دیدار توقف برابر ختافه را به دست فراموشی سپرد. در دیگر دیدار مهم شب گذشته والنسیا برابر رایو وایکانو به تساوی پر گل چهار بر چهار رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برد لاکرونیا مقابل الچه
علی دایی به دیدار کودکان مبتلا به ایدز رفت + عکس
معروف ترین ورزشکاران در برج العرب + تصاویر
آرزوی علی دایی برای علی کریمی
ستاره سابق رئال مادرید در کنار تیم هنرمندان + تصاویر