پیروزی بایرن‌ مونیخ
بایرن‌ مونیخ موفق شد با برتری برابر فرایبورگ موقعیت خودش را در صدر جدول بوندسلیگا استحکام بخشد.
هفته‌ شانزدهم بوندسلیگا آلمان شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد و در حساس‌ترین بازی بایرن‌ مونیخ موفق شد در خانه روند پیروزی‌هایش در بوندسلیگا را ادامه دهد و با دو گل فرایبورگ را شکست دهد.

بایرنی‌ها در این دیدار مانند بازی های گذشته کاملا بر حریف خود برتری داشتند و چند فرصت گلزنی را در 20 دقیقه‌ نخست را از دست دادند.

"لواندوفسکی" و "روبن" موقعیت‌های خطرناک بایرن‌ مونیخ را در نیمه نخست ایجاد کردند تا این که در نهایت این "آرین روبن" هلندی بود که موفق شد پاس "فرانک ریبری" را در دقیقه‌ 41 به گل نخست باواریایی‌ها تبدیل کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر بایرن‌ به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز شاگردان "پپ گوآردیولا" ابتکار عمل را در دست گرفتند و موفق شدند در دقیقه‌ 48 به گل دوم خود برسند. همکاری "برنات" و "توماس مولر" باعث شد تا مهاجم ملی‌پوش بایرن‌ مونیخ گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

بایرنی ها پس از این گل نیز دست از تلاش نکشیدند و چندین موقعیت جدی روی دروازه حریف خود ایجاد کردند. در جدی‌ترین موقعیت ضربه "برنات" به دیرک دروازه فرایبورگ اصابت کرد.

به این ترتیب بایرن‌ مونیخ با سه امتیا‌ز این دیدار 42 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر همچنان صدرنشین باقی بماند.

در دیگر دیدار مهم شب گذشته هامبورگ در شمال آلمان به مصاف اشتوتگارت رفت و با یک گل شکست خورد. اشتوتگارت در حالی موفق شد با تک گل "فلورین کلین" از سد حریف خود بگذرد که بیش از یک سوم زمان بازی را 10 نفره بازی کرد.

هفته‌ شانزدهم بوندسلیگا آلمان امشب با برگزاری پنج دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی دورتموند که حال و روز خوبی ندارد، باید برابر ولفسبورگ رده دومی دیدار کند. همچنین شالکه در خانه تیم تازه صعود کرده پادربورن به میدان خواهد رفت و بایرلورکوزن نیز در خانه هوفنهایم دیدار خواهد داشت.

** برنامه بازی‌ها

- چهارشنبه

* دورتموند – ولفسبورگ

* مونشن گلادباخ – وردربرمن

* هوفنهایم – بایرلورکوزن

* فرانکفورت – هرتابرلین

* پادربورن – شالکه

در جدول رده‌بندی بوندسلیگا بایرن‌ مونیخ با 42 امتیاز در صدر قرار دارد. ولفسبورگ با یک بازی کمتر و 30 امتیاز دوم است و بایرلورکوزن با 24 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
توقف لورکوزن در بوندسلیگا
علی دایی به دیدار کودکان مبتلا به ایدز رفت + عکس
معروف ترین ورزشکاران در برج العرب + تصاویر
آرزوی علی دایی برای علی کریمی
ستاره سابق رئال مادرید در کنار تیم هنرمندان + تصاویر