یوونتوس
یوونتوس در آخرین دیدار خود در سال 2014 میلادی موفق شد کالیاری را شکست دهد.
رقابتهای هفته شانزدهم سری A ایتالیا با برگزاری 2 دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی یوونتوس در خانه کالیاری به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. یوونتوسی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود به گل رسیدند. تنها 3 دقیقه از بازی گذشته بود که دروازه‌بان ‏کالیاری، ضربه "یورنته" را دفع کرد اما توپ برگشتی را "کارلوس توس" با ضربه ای دقیق، به گل اول بازی تبدیل کرد.‏ توس با این گلزنی نشان داد همچنان در شرایط خوبی قرار دارد. بعد از این گل هم حملات یووه ادامه پیدا کرد و در دقیقه 15، "آرتورو ویدال" برتری بیانکونری را تثبیت کرد. ارسال "‏پاتریس اورا"، با ضربه دیدنی ستاره شیلیایی، باعث شد اختلاف به دو برسد و نیمه نخست با برتری 2 بر صفر یووه به پایان برسد.

شاگردان "آلگری" نیمه دوم را هم ‏بهتر از حریف آغاز کردند و تنها 5 دقیقه طول کشید تا به گل سوم برسند. توپ در داخل محوطه جریمه به "فرناندو یورنته" ‏رسید و او هم با هوشیاری، گل سوم را به ثمر رساند تا خیال هواداران یووه از برتری در این دیدار راحت شود. البته این پایان کار نبود سرانجام ‏کالیاری در دقیقه 65، توسط "نیکلا روستینی"، یکی از گل های خورده را جبران کرد تا این دیدار با برتری 3 بر یک یووه به پایان برسد.

در دیگر دیدار ناپولی با 2 گل "زاپاتا" و "مارتینس" موفق شد پارما بحران زده را شکست دهد تا تیم ریشه دار پارما یک گام دیگر به سقوط به دسته پایین تر نزدیک تر شود.

** تابلوی نتایج

کالیاری یک – یوونتوس 3

ناپولی 2 – پارما صفر

هفته شانزدهم این رقابت‌ها فردا ( شنبه) با دو دیدار ادامه می یابد که در حساس ترین بازی رم مهمان میلان است.

** برنامه بازی‌ها (شنبه)

میلان – رم

ساسولو- چزنا

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها یوونتوس با 39 امتیاز در صدر قرار دارد و رم با 35 امتیاز دوم است و ناپولی با یک بازی بیشتر و 27 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
سرمربی رم و یوونتوس محروم شدند
سلفی جالب دختران رئیس باشگاه تیم آرژانتینی + تصاویر
گزارشگر مشهور ورزشی در كنار همسرش + عكس
پیتر کراچ منتظر فرزند دومش است + تصاویر
رده بندی باشگاه های فوتبال آسیا