برتری مارسی
حساس ترین بازی هفته 19 لوشامپیونه با برتری 2-1 مارسی برابر لیل به اتمام رسید.
پاری سن ژرمن در زمین خود نتوانسته بود مقابل مون پولیه به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد و فرصت صدرنشینی را از دست داده بود. مارسی با علم به این قضیه، برای بیشتر کردن فاصله خود با پاریسی ها در صدر جدول، به مصاف لیل رفت و موفق شد تا با کسب سه امتیاز این بازی،41 امتیازی شده و فاصله با پی اس جی را با سه امتیاز برساند و قهرمان نیم فصل شود.

در این بازی، ابتدا این مارسی بود که به گل رسید. دقیقه 32 روی کرنر ارسالی "تائووین"، "روکس" به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا میزبان با این گل به خودی پیش بیفتد. نیمه اول با همین یک گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم، این لیل بود که با شدت بخشیدن به حملات خود به گل تساوی دست یافت.دقیقه 63 ، "ادریسه گویه" روی سانتر عالی "بالمونت"، با ضربه ای دقیق "مانداندا" را مغلوب کرد و کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود، مارسی برای رسیدن به گل برتری تلاش خود را بیشتر کرد و 6 دقیقه پس از گل تساوی لیل، "باتشوایی" موفق شد تا گل دوم را به ثمر برساند.بازهم "تائووین" بود که با ارسالی دقیق بین مدافعین لیل، یک پاس گل به "باتشوایی" داد و این بازیکن با حضور به موقع خود، گل برتری مارسی را به ثمر رساند.

بدین ترتیب، مارسی با این پیروزی ارزشمند خانگی، 41 امتیازی شد و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.لیل هم با این شکست، در رده 13 با 21 امتیاز باقی ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
توقف پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه
تعطیلات ونیزی مسی به همراه همسر و فرزندش + تصاویر
عکسی جالب از فردوسی پور
گلر استقلال در آغوش شیر + عکس
فداکارترین فوتبالیست دنیا + عکس