پیروزی بارسلونا
بارسلونا که در دور رفت یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در نوکمپ از آتلتیکو مادرید پذیرایی کرد توانست با تک گل لیونل مسی به پیروزی برسد تا شانس این تیم برای صعود به نیمه نهایی زیاد شود.
در دور رفت یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا سه دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی بارسلونا توانست با یک گل آتلتیکومادرید را از پیش رو بردارد تا با خیال راحت پای به دیدار برگشت در ویسنته کالدرون گذارد.

در این دیدار که در نوکمپ برگزار شد این آبی-اناری‌ها بودند که مثل همیشه بازی را هجومی آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند با این حال در نیمه نخست توپی از خط دروازها عبور نکرد و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم باز این آبی-اناری ها بودند که میل به پیروزی و گل زدن در آنها موج می زد و این طبیعی بود چرا که برابر هواداران خودی بازی می کردند. تا دقیقه 85 بازی بدون گل در حال پیگیری بود و بسیاری فکر می کردند که دو تیم با همین نتیجه به کار خود پایان می دهند اما "لیونل مسی" بار دیگر ناجی آبی-اناری ها شد و توانست تک گل تیمش را به ثمر رساند تا آتلتیکومادرید بار دیگر برابر بارسلونا تن به شکست دهد.

دو تیم چند روز پیش هم در لیگا برابر هم صف آرایی کردند که بازی با پیروزی سه بر یک آبی-اناری‌ها به پایان رسید.

در دیگر دیدار برگزار شده ویارئال توانست در ورزشگاه خانگی خود با یک گل ختافه را از پیش رو بردارد اما مالاگا که در خانه از بیلبائو پذیرایی کرد نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی‌ بارسلونا در هفته نوزدهم لیگا
مراسم بیبی شاور برای فرزند دوم پیکه و شکیرا + تصاویر
جانشین نامزد قبلی رونالدو + عکس
هوادار ایرانی از ورزشگاه برای مادرش پیغام فرستاد! + عکس
هدایتی در باغ لواسان اش + عکس