چلسی و منچسترسیتی
در جام حذفی انگلیس نتایج بسیار عجیبی رقم خورد. چلسی با نتیجه چهار بر دو در استمفوردبریج برابر واتفورد بازی را واگذار کرد. منچسترسیتی هم در خانه با دو گل برابر میدلزبور تن به شکست داد.
در جام حذفی انگلیس چند دیدار برگزار شد. چلسی صدرنشین لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج به مصاف واتفورد رفت و به نتیجه ای عجیب و باورنکردنی دست یافت. شاگردان آقای خاص برابر حریف دسته دومی خود در استمفوردبریج شکست سنگینی را متحمل شدند و با نتیجه 4 بر دو بازی را واگذار کردند.

در این دیدار ابتدا "گری کی هیل" و "رامیرس" برای چلسی گلزنی کردند تا همه فکر کنند که این دیدار به سود آبی-پوشان لندنی به پایان می رسد اما بازیکنان واتفورد در ادامه توانستند 4 گل به ثمر رسانند تا شب تلخی برای "مورینیو" و شاگردانش رقم خورد.

شکست چلسی تنها نتیجه عجیب جام حذفی انگلیس نبود بلکه منچسترسیتی هم که در ورزشگاه خانگی خود از میدلزبورو پذیرایی کرد با نتیجه دو بر صفر بازی را باخت تا این تیم هم از جام حذفی خداحافظی کند. شب گذشته هم منچستریونایتد برابر تیم کمبریج یونایتد با تساوی بدون گل متوقف شد تا در جام حذفی انگلیس شاهد شگفتی های زیادی باشیم.

تاتنهام یکی دیگر از تیم های بزرگ ناکام در جام حذفی بود چرا که این تیم هم در وایت هارت لین با نتیجه دو بر یک برابر لسترسیتی تن به شکست داد.

نتایج دیگر بازیها

بلکبرن 3- سوانسی یک

بیرمنگام یک- وست برومویچ 2

کاردیف یک – ردینگ 2

ساوتهمپتون 2- کریستال پالاس 3

ساندرلند صفر- فولام صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
منچستریونایتد حریف کمبریج یونایتد هم نشد
تماشاگران دیدار ایران و عراق + تصاویر
ملاقات های خواننده 19 ساله امریکایی و روماریو + تصاویر
مادر مسی + عكس
دختر ستاره تیم ملی والیبال + عکس