شکست میلان
میلان در دیداری پر برخورد با نتیجه سه بر یک برابر لاتزیو تن به شکست داد تا فیلیپو اینزاگی سرمربی این تیم یک گام دیگر به اخراج نزدیک شود.
هفته بیستم رقابت های سری A با انجام دو دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی میلان بحران زده در دیدار جنجالی که به درگیری کشیده شد برابر لاتزیو با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد تا "فیلیپو اینزاگی" سرمربی جوان این تیم یک گام دیگر به اخراج نزدیک شود.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی لاتزیو برگزار شد میلان شروعی طوفانی داشت و در دقیقه 4 توسط "منز" به گل رسید تا ورزشگاه غرق در سکوت شود. بازیکنان لاتزیو که چیزی را برای از دست دادن نداشتند با خوردن این گل بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند اما حملات آنها یکی پس از دیگری از دست رفت تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.

در نیمه دوم این لاتزیو بود که شروعی طوفانی داشت و میلان را غافلگیر کرد. "مارکو پارولو" تنها دو دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که گل تساوی را برای لاتزیو به ثمر رساند. "میروسلاو کلوزه" مهاجم تمام نشدنی آلمانی در دقیقه 51 گل دوم را برای لاتزیو به ثمر رساند تا همه چیز تغییر کند اما این پایان کار نبود و "پارولو" در دقیقه 81 گل سوم را برای لاتزیو به ثمر رساند تا شکستی دیگر در کارنامه میلان ثبت شود.

دقایق پایانی بازی به جنجال کشیده شد. "فیلیپ مگسس" مدافع میلان با "آنتونیو کاندروا" بازیکن لاتزیو به شدت درگیر شد که داور مدافع میلان را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد. با این شکست شرایط میلان بسیار بد شد و احتمال اخراج "فیلیپو اینزاگی" زیاد است.

میلان با این شکست 26 امتیازی شد و به رده نهم جدول رده بندی سقوط کرد و احتمال دارد با توجه به بازی‌های برگزار نشده شرایط این تیم در جدول رده بندی دوباره تغییر کند.

در دیگر دیدار برگزار شده هم کالیاری در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر یک برابر ساسولو به پیروزی برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی اینتر در جام حذفی ایتالیا
تماشاگران دیدار ایران و عراق + تصاویر
ملاقات های خواننده 19 ساله امریکایی و روماریو + تصاویر
مادر مسی + عكس
دختر ستاره تیم ملی والیبال + عکس