توقف رم
حساس‌ترین بازی هفته بیستم رقابت‌های سری A برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا رم دو امتیاز دیگر از دست دهد و اختلاف این تیم با یوونتوس صدرنشین به 7 امتیاز افزایش یابد.
در حساس‌ترین بازی هفته بیستم رقابت‌های سری A دو تیم فیورنتینا و رم برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار برنده‌ای نداشت و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی فیورنتینا برگزار شد ابتدا این "ماریو گومز" بود که در دقیقه 20 برای میزبان گلزنی کرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان "مونتلا" به پایان رسد. در نیمه دوم رم شروع بهتری داشت و تنها چهار دقیقه نگذشته بود که "آدام لیاچیچ" دروازه فیورنتینا را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دو تیم در ادامه تلاش کردند تا دروازه‌ی هم را باز کنند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و در پایان بازی با همین نتیجه به پایان رسید. این تساوی بیش از همه به سود یوونتوس بود چرا که فاصله خود را با رم تیم دوم جدول رده بندی زیاد کرد.

رم در سه هفته اخیر رقابت‌های سری A تنها 2 امتیاز کسب کرده است و این باعث شده تا فاصله این تیم با یوونتوس صدرنشین جدول رده بندی به 7 امتیاز افزایش یابد.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 49 امتیاز در صدر قرار دارد. رم با 42 امتیاز دوم است و لاتزیو هم با 34 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد، البته ناپولی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن 36 امتیازی خواهد شد و به رده سوم باز می گردد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکستی دیگر برای میلان
میز شام کاپیتان چلسی و همسرش + عکس
ناامیدی ملی پوشان پس از شنیدن رای AFC + عکس
ستاره‌های بارسلونا در جشن تولد فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر
درخواست ایران رد شد