تایج کامل دیدارهای روز دوم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک مشخص شد.
جام نیوز، دومین روز از رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک با دیدار تیم‌های استرالیا و پورتوریکو آغاز شد و زردپوشان استرالیایی موفق شدند حریف خود را شکست دهند.

تیم استرالیا در این مسابقه در 3 گیم متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 19 و 25 بر 20 توانست از سد حریف خود عبور کند.

تیم ملی والیبال امروز در دومین مسابقه خود برابر چینی قرار گرفت که در روز اول ترکیب اصلی خود را رو نکرده بود. به هر حال شاگردان ولاسکو هرچند که گیم اول و سوم را به حریف واگذار کردند، اما در ادامه توانستند بهتر بازی کنند و در پایان با حساب 3 بر 2 حریف خود را شکست دهند.

در سومین مسابقه از دومین روز رقابت‌های گزینشی والیبال برای پیکارهای المپیک تیم‌های کره‌جنوبی و صربستان برابر هم قرار گرفتند.

کره‌ای‌ها که در بازی نخست مغلوب بازی منطقی تیم ایران شده بودند، امروز دومین شکست خود را هم برابر صربستان تجربه کردند. صرب‌ها در این مسابقه موفق شدند با حساب 3 بر یک از سد حریف آسیایی خود عبور کنند و جمع امتیازهای خود را به عدد 6 برسانند.

صربستان گیم‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 12 به سود خود رقم زد و تنها در گیم سوم با نتیجه 25 بر 17 بازی را به حریف واگذار کرد.

در آخرین دیدار روز دوم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک هم تیم‌های ژاپن و ونزوئلا برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه ژاپنی‌ها توانستند پیروز دیدار بازنده‌های روز نخست لقب بگیرند. در این مسابقه چشم بادامی‌ها موفق شدند در 3 گیم متوالی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 32 بر 30 از سد حریف خود عبور کنند و نخستین پیروزی خود را جشن بگیرند.

 

* جدول رده‌بندی تا پایان روز دوم مسابقات به این شرح است:

استرالیا 6 امتیاز

صربستان 6 امتیاز

ایران 5 امتیاز

چین 4 امتیاز

ژاپن 3 امتیاز

کره‌جنوبی بدون امتیاز

ونزوئلا بدون امتیاز

پورتوریکو بدون امتیاز

 

تیم‌های حاضر در رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2012 روزهای یک‌شنبه و دوشنبه استراحت خواهند کرد و رقابت‌ها از روز سه شنبه از سرگرفته خواهد شد.

 

* برنامه بازی‌های روز سه شنبه به این شرح است:

پورتوریکو ـ ونزوئلا،‌ساعت 6:30

ایران ـ استرالیا، ساعت 9:00

صربستان ـ چین، ساعت 11:30

ژاپن ـ کره‌جنوبی، ساعت 14:35

 


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
خواهش رحیمی از رویانیان: از تیم ما بازیکن نگیر
تصاویر/دیدار تیم‌ملی فوتسال ایران و قطر
حذف تیمهای بدهکار از لیگ برتر
ایران در آستانه تعلیق!