مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: برای اینکه بخواهم به استقلال بپیوندم باید ببینیم تا پایان فصل چه می‌شود.

فارس:رضا عنایتی پس از شکست دو بر یک مس برابر استقلال عنوان کرد: متاسفانه پس از اینکه گل دوم را دریافت کردیم، نتوانستیم خوب بازی کنیم و تعادل خود را از دست دادیم.

وی در مورد حضورش در استقلال خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ نداد که به استقلال بیایم حالا باید تا پایان فصل صبر کنیم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. به هر حال برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و آرزو می‌کنم قهرمان لیگ شود.

مهاجم تیم مس در خصوص اینکه این تیم وضعیت خوبی ندارد، تصریح کرد: چند بازی اول‌مان در نیم فصل دوم سخت است و پس از عبور از آنها شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه توپی که دست امیرحسین صادقی خورد آیا پنالتی بود،‌گفت: به نظرم آن صحنه پنالتی بود. دست صادقی غیر طبیعی باز بود و خیلی هم به توپ نزدیک نبود اما به هر حال کارشناسان باید در مورد آن صحبت کنند.

عنایتی درباره این دیدار افزود: طبیعتا برای گرفتن امتیاز به تهران آمده بودیم دوست نداشتیم دفاع کنیم. دو گل خیلی بد خوردیم و پس از اینکه گل دوم را خوردیم نتوانستیم به خود بیاییم به هر حال به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.

وی در مورد تشویقش یادآور شد: قبلا هم گفته‌ام هر چه دارم از استقلال است دوست داشتم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم اما این اتفاق نیفتاد حالا باید تا پایان فصل صبر کنیم ببینیم چه می‌شود.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
پوستر روز-الکس فرگوسن برترین مربی قرن 21
عکس روز: چهره جدید ماریو بالوتلی در سال 2013
بازیکن مد نظر پرسپولیس به استقلال می رود
عقاب بی بدیل پرسپولیس وقتی با استقلال قهرمان آسیا شد/عکس