پرسپولیس با شکست دادن داماش به استقبال دربی رفت.

خبرآنلاین: یک هفته قبل از بازی با استقلال، پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی به مصاف یک تیم آبی‌پوش دیگر رفتند تا با کسب برد در این مسابقه، روحیه خود را برای دربی بالا ببرند. پرسپولیس که با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی نتایج بهتری نسبت به زمان ژوزه گرفته، در مصاف با داماش عملکرد بدی نداشت. گرچه آن‌ها مثل مسابقات جام حذفی ظاهر نشدند و حملات کمتری روی دروازه حریف داشتند، اما باز هم نسبت به نیم فصل اول بهتر بودند.
پرسپولیس در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی توسط حسین ماهینی به گل رسید تا نیمه اول را با برد به پایان برساند. در نیمه دوم داماش برای جبران نتیجه پا به زمین گذاشت و حتی نیکبخت هم در دقایق پایانی مسابقه به ترکیب این تیم اضافه شد تا شاید نتیجه را عوض کند.
از طرفی یحیی گل محمدی هم کریم انصاری فرد مهاجم میلیاردی تیم خود را از زمین بیرون کشید تا به او بگوید از عملکردش راضی نیست. اما همه این تغییرات بی نتیجه بود. نه نیکبخت برای داماش کاری کرد، نه هادی نوروزی که به جای انصاری فرد وارد زمین شده بود توانست کاری انجام دهد. پرسپولیس با همان گل نیمه اول حسین ماهینی بازی را برد تا 29 امتیازی شود و امید بیشتری به آینده پیدا کند. پرسپولیس با این برد به استقبال دربی تهران می رود؛ مسابقه ای که جمعه 6 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.






گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
پخش زنده قضاوت داور زن فوتسال از سیما + عکس
ترابیان: از فوتسال می‌روم و پشت‌سرم را هم نگاه نمی‌کنم
مظلومی: برنامه‌های کی‌روش فوتبال ایران را به قهقرا می‌برد
کاریکاتور: شعبده بازی زلاتان برای ستاره های جدید سه شیرها