یوسین بولت
سریع‌ترین مرد جهان با بیان این که ممکن است در رقابت‌های قهرمانی جهان در مسکو رکوردشکنی کند با یادگیری زبان روسی به استقبال این بازی‌ها می‌رود.
 رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهان ماه آینده در روسیه برگزار می‌شود و همه نگاه‌ها به "یوسین بولت"، سریع‌ترین مرد جهان است.

یوسین بولت تصمیم گرفته است علاوه بر تمرین فیزیکی برای رقابت‌های قهرمانی جهان در مسکو به یادگیری زبان روسیه نیز بپردازد. سریع ترین مرد جهان درباره یادگیری زبان روسی قبل از بازی‌های قهرمانی جهان، گفت: زبان روسی، زبان بسیار سختی است،‌ اما من تلاش زیادی کرده‌ام تا جملات مهم این زبان را تا قبل از مسابقات قهرمانی جهان یاد بگیرم. زبان روسیه با زبان جامائیکایی بسیار متفاوت است.

یوسین بولت در رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2009 در برلین در ماده 100 متر رکورد 9.58 و در ماده 200 متر رکورد 19.19 را از خود بر جای گذاشته بود.

دونده جامائیکایی درباره احتمال شکستن رکوردش، گفت: البته امکان شکست این رکورد وجود دارد. البته برای شکستن رکورد ماده 100 متر باید در بهترین شرایط خودم باشم و همچنین آب و هوا نیز تاثیر زیادی بر روی شکستن رکورد ماده 100 متر من دارد. خودم به شخصه خیلی دوست دارم رکورد ماده 200 مترم را بشکنم. شاید به نظرم بتوان رکورد ماده 200 متر را کمتر از 19 ثانیه دوید. اگر این اتفاق رخ دهد یک اتفاق ویژه برای من خواهد بود.

بولت درباره آینده خود در دوومیدانی، ادامه داد: من تازه اول راه هستم. چیزهای بیشتری درباره من خواهید شنید. هدف این است که بتوانم در تمام بازی‌های پیش‌رو به قهرمانی و مدال طلا برسم. اگر در کنار آنها بتوانم رکوردهای خودم را بشکنم یک اتفاق بی‌نظیر است.

بولت در پایان درباره رقیبانش در دوومیدانی قهرمانی جهان که ماه آینده در مسکو برگزار می‌شود، گفت: تمرکزم بر روی خودم است. می‌خواهم بر روی خودم و تمرینم و روند آماده سازی‌ام تمرکز کنم نه چیز دیگر.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
سریع ترین دونده دنیا بازیکن منچستر در بازی با سویا
۲۰ بازیکن پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن
بزرگداشت مجتبی جراهی در مسجد نور+ تصاویر
آمار ملی‌پوشان بسکتبال ایران برابر مالزی
پرسپولیس امتیاز تیم تاسیسات دریایی را خرید