2 ملی‌پوش محروم‌ تنیس
انوشا شاهقلی و شاهین خالدان که مدتی قبل از حضور در کلیه فعالیت‌های تنیس محروم شدند بخشیده شدند و توانستند مجوز لازم برای حضور در مسابقات فیوچرز کیش را بگیرند.
انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، محسن حسین زاده و البرز اخوان چهار ملی پوش تنیس ایران مدتی قبل از سوی فدراسیون تنیس تا اطلاع ثانوی از حضور در کلیه فعالیت‌ها محروم شدند که رییس فدراسیون دلیل این تصمیم را زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی توسط این 4 ملی پوش عنوان کرد.

اما از میان این 4 بازیکن، انوشا شاهقلی و شاهین خالدان با عذرخواهی از فدراسیون، بخشیده شدند و توانستند اجازه لازم برای حضور در مسابقات فیوچرز کیش که از هفته جاری به مدت 3 هفته برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس در این مورد بیان کرد: به شاهین خالدان و انوشاه شاهقلی اجازه حضور در مسابقات فیوچرز کیش داده شد. این دو بازیکن اشتباه خود را پذیرفتند و از جامعه ورزش و تنیس عذرخواهی کردند. هدف ما نیز محروم کردن بازیکن نیست بلکه رعایت اصول اخلاقی است و این که حد و حدود خود را مشخص کنند. بنابراین با عذرخواهی که کردند و قول دادند اشتباه خود را تکرار نکنند ما نیز مجوز لازم به آن ها را دادیم و کمک کردیم تا در آینده ورزشی و شخصی دچار مشکلی نشوند. در واقع برای عذرخواهی آن‌ها ارزش قائل هستیم.

شایسته در مورد حضور این دو بازیکن در تیم ملی نیز گفت: حضور خالدان و شاهقلی به این بستگی دارد که چه نتایجی در مسابقات پیش رو کسب می‌کنند. همچنین در مورد مباحث اخلاقی نیز تحت نظر فدراسیون هستند. اگر موفقیتی کسب کنند در مورد حضور آن‌ها در تیم ملی تصمیم می‌گیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حسین‌زاده و اخوان نیز در صورت عذرخواهی بخشیده خواهند شد یا خیر؟ تصریح کرد: خیر، عذرخواهی آنها دیگر فایده‌ای ندارد. این که بگویند چون به خالدان و شاهقلی مجوز حضور در فیوچرز کیش داده شده ما هم عذرخواهی کنیم فایده ندارد. بلکه عذرخواهی بدون داشتن توقع ارزش است.

شایسته در پایان گفت: سرمربی تیم‌های ملی سه بازیکن از آمریکا، استرالیا و سوئد را تحت نظر دارد و اگر شرایط مهیا باشد و مشکل قانونی نداشته باشند در تیم ملی حضور خواهند یافت. در کل تا هفته آینده تکلیف این قضیه مشخص می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ملی‌پوشان تنیس ممنوع‌الفعالیت شدند
هدیه مسی به همسرش+ عکس
کفش های عجیب فشنگچی در ساحل+ عکس
جادوگران ایران و جهان+ عکس
تنها دختر بر روی نیمکت بایرن مونیخ+ تصاویر