متین ورامین
تیم والیبال متین ورامین در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با نتیجه 3 بر یک به راحتی تیم اویتا میوشی ژاپن را شکست داد.
تیم والیبال متین ورامین در نخستین روز رقابت های والیبال قهرمانی آسیا مثل آب خوردن اویتا میوشی ژاپن را شکست داد. شاگردان "دانیل بانیولی" که با پیراهن آبی برابر سفید پوشان ژاپنی به میدان رفته بودند، از همان امتیازهای نخست برتری خود را به رخ حریف چشم بادامی کشاندند. در نهایت هم با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند.

حدود 500 نفر از نزدیک بازی دو تیم را در سالن زیبای آرنا شهر مانیل تماشا می کردند. ژاپنی ها با میانگین قدی 187برابر بلند قامتان والیبال ایران حرفی برای گفتن نداشتند. میانگین قدی تیم والیبال متین ورامین در این دوره از مسابقات برابر 196 بود.

متین ورامین در آغاز این دیدار با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، پوریا فیاضی، شهرام محمودی و احسن الله شیرکوند بازی را آغاز کرد.

ست نخست: 25- 18 (متین)

هوشمندی پاسور ورامینی ها و بازیسازی خوب او خیلی زود متین را چهار امتیاز پیش انداخت. ژاپنی در مقابل بازیکنان قدرتمند ایران حرفی برای گفتن نداشتند. شاید لیبروی تیم اویتا میوشی موثرترین بازیکن زمین بود که گاهی موفق می شد آبشارهای سهمگین بازیکنان متین را جمع کند. اگرچه بازیکنان متین در ست نخست زیاد سرویس خراب کردند اما بازی خوب شریفات و برتری محسوس در دریافت و حمله موجب شد تا ایرانی ها 25 بر 18 پیروز شوند.

ست دوم 25 -21 (اویتا میوشی)

هنوز ست دوم مسابقه شروع نشده بود که داور بازی بی جهت یک کارت زرد به سعید معروف داد. حتی بازیکنان ژاپنی هم نمی دانستند دلیل این کارت زرد چیست. با این حال بازیکنان متین اصلا به تصمیم داور اعتراض نکردند و حرفه ای به بازی ادامه دادند.

تیم متین ورامین در آستانه ست دوم کاملا حریف خود را دست کم گرفته بود. حتی بازیکنان ذخیره کنار زمین دراز کشیده بودند. همین موضوع موجب شد تا هشت امتیاز ابتدایی پایاپای پیش برود. موتور ژاپنی ها به تدریج بهتر کار می کرد. آن ها موفق شدند که چهار امتیاز از ایران پیش بیافتند. همین موضوع موجب شد تا بازیکنان متین قدری به خود بیایند. اما برای جبران نتیجه دیر شده بود. اویتا میوشی در ست دوم و ناباورانه 25 بر 21 پیروز شد.

ست سوم

در ست سوم بازیکنان متین اصلا سر شوخی نداشتند. بازیکنان ذخیره متین هم به میدان آمدند. بازی خوب معروف و هماهنگی تاجر و رزم فر در دفاع 6 بر صفر بازی را سود متین پیش می برد. ده ها هوادار ایرانی حاضر در سالن با تشویق های خود به بازیکنان انگیزه می دادند. علی اصغر رزم فر بدون تردید در ست سوم این مسابقه ستاره متین ورامین بود. پوریا فیاضی نیز با دریافت های تماشایی خود امان از اسپکرهای حریف بریده بود.

ست چهارم

در ست چهارم مسابقه کار برای هر دو تیم پایاپای پیش می رفت. ژاپنی ها نمی خواستند تسلیم شوند و هر چه در توان داشتند ارائه کردند. مصطفی شریفات در ست چهارم یکی از بهترین های میدان بود. احسن الله شیرکوند هم نقش موثری در توپ گیری های ایران داشت. در مقابل "خطاب" بازیکن خارجی تیم والیبال اوتا میوشی ژاپن هم خوب اسپک می زد و امتیاز می گرفت. در نهایت ست چهارم با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران تمام شد.

تیم متین ورامین در پایان این دیدار با نتیجه 3 بر یک و امتیازهای 25-18، 21-25، 25- 13 و 25-22 پیروز شد. نماینده والیبال ایران ساعت 13 فردا به وقت تهران به مصاف ویتنام می رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
والیبالیست‌های متین در اندیشه قهرمانی در آسیا
گردش بالوتلی با فراری اش در خیابان های میلان+ تصاویر
دختر بازیکن استقلال+ عکس
فوتبالیستی که مازراتی خرید و فروش می کند!
مهدوی کیا در کنار دو بازیگر سینما+ تصاویر