متین
تیم والیبال متین ورامین در سومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با نتیجه 3 بر صفر "دوک لانگ" ویتنام را شکست داد.
تیم والیبال متین ورامین امروز (پنج شنبه) به مصاف تیم دوک لانگ ویتنام رفت. این مسابقه در چارچوب مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا برگزار می شد.

متین ورامین در این دیدار با پیراهن سفید برابر سبز پوشان ویتنام به میدان رفت. میانگین قدی تیم متین ورامین 196 سانتی متر بود و ویتنامی ها میانگین قدی 186 داشتند.

"دوک لانگ" ویتنام در نخستین بازی خود 3 بر2 مقابل نماینده لبنان شکست خورده بود. متین ورامین اما در بازی قبلی خود 3 بر یک ژاپنی ها را از پیش رو برداشته بود.

مسابقه دو تیم متین ورامین و دوک لانگ ویتنام از ساعت 16 به وقت محلی در سالن زیبای آرنا شهر مانیل برگزار شد.

در آغاز این دیدار سعید معروف، علیرضا نصر اصفهانی، محمد موسوی، مصطفی شریفات، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور و احسن‌الله شیرکوند ترکیب تیم متین ورامین را تشکیل می دادند.

*ست نخست: 25- 17 (متین ایران)

متین ورامین از همان ابتدا برتری خود را به رخ حریف کشاند. بازی تماشایی شهرام محمودی کاملا بازیکنان دوک لانگ را به زانو در آورده بود. شهرام محمودی در سرویس هم بازی موثری داشت. توپ گیری های عالی احسن الله شیرکوند نیز امان اسپکرهای ویتنامی را بریده بود. متین ورامین یک بازی تماشایی ، زیبا و هماهنگ را ارائه می داد. بازی سازی خوب سعید معروف و پاس های بریده او برای محمد موسوی کافی بود تا دفاع روی تور ویتنام جا بماند. علیرضا نصر اصفهانی در این دیدار آنقدر خوب بازی کرد که بارها نامش توسط بلندگوی سالن اعلام شد. متین ایران خیلی راحت ست نخست را با امتیاز 25 بر 17 برد.

*ست دوم: 25- 16 (متین ایران)

در ست دوم ویتنام حرفی برای گفتن نداشت. علاقه مندان والیبال شاهد برگزاری یک بازی یک طرفه از تیم متین ورامین بودند. بانیولی سعید معروف را بیرون کشید و سید عباسی به جای او به میدان رفت. نمانیده ایران هفت امتیاز از حریف خود پیش افتاده بود. دفاع سه نفره ایران نفوذ ناپذیر بود. بانیولی که می دید نمانیده ویتنام حرفی برای گفتن ندارد و هشت امتیاز عقب افتاده تعویض های زیادی انجام داد. میکاویل تاجر و علی اصغررزم فر را نیز به میدان فرستاد. متین ورامین با اقتدار در ست دوم هم با امتیاز 25 بر 16 پیروز شد.

*ست سوم: 25- 15 (متین ایران)

برتری والیبالیست های ایران در ست سوم هم ادامه یافت. سرویس های تماشایی میکائیل تاجر و دریافت های تماشایی نصر اصفهانی در کنار بازی سازی خوب وحید سیدعباسی اجازه نداد حتی برای یک امتیاز ویتنام از ایران پیش بیافتد. بانیولی هم در ست سوم به ترکیب شروع مسابقه استراحت داد. مصطفی شریفات غیرتی بازی می کرد و بارها مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت. بازی‌سازی های وحید سیدعباسی و دفاع او عالی بود.

در نهایت این مسابقه با نتیجه 3 برصفر و امتیازهای 25- 17، 25-16 و 25-15 به سود متین ورامین به پایان رسید.

متین ایران پس از یک‌روز استراحت از ساعت 11 روز شنبه به وقت تهران به مصاف نماینده لبنان می‌رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
متین ورامین به راحتی برد
دختران پارکور کار ایرانی+ تصاویر
لیلا بلوکات در پیست اسکی+ عکس
علی دایی در کنار خنده بازاری ها+ عکس
هدیه به پایتختی ها+ عکس