سرنا و ونوس ویلیامز
سرنا در مجموع رکورد بیشترین رویارویی شان را با 14 برد در مقابل یازده باخت در اختیار خود دارد.
روز شنبه نهم آگوست 2014، "سرنا و ونوس ویلیامز" برای بیست و پنجمین بار با هم رو به رو شدند، این بار رو به رویی آنها در مرحله نیمه نهایی جام راجرز در مونترال اتفاق افتاد. ونوس این بازی را 7-6، 3-6 و 2-6 با پیروزی به پایان رساند، اما سرنا در مجموع رکورد بیشترین رویارویی شان را با 14 برد در مقابل یازده باخت در اختیار خود دارد.

در ادامه نگاهی به ده بازی برتر این دو خواهر می اندازیم:

2001، فینال اُپن امریکا



این بازی به چندین دلیل حماسه بوده است، در واقع این نخستین بار بود که زنان شنبه شب و به طور مستقل در فینال حضور می یافتند. علاوه بر این، این مسابقه بین دو خواهر برگزار می شد.

1998، اُپن استرالیا دور دوم



این بازی نخستین رویارویی دو خواهر در عصر بود، در این زمان ونوس با هفده سال سن در رنکینگ جهانی  رتبه 17 را داشت و سرنای شانزده ساله، پنجاه و سوم بود. در این بازی ونوس با نتایج 6-7 و 1-6 به برتری رسید.

2008، فینال ویمبلدون



این احتمال وجود داشت که این بازی آخرین گراند اسلم تک عنوان ونوس در دوران حرفه ای باشد که آن را با نتیجه 5-7 و 4-6 به پیروزی رسید. در این رقابت سرنا از بازی خود بسیار ناآرام بود و این عصبیت به خواهرش برای برد کمک کرد.

2001، نیمه نهایی ایندیان ولز



این بازی کم شهرت ترین رقابت دو خواهر بوده است، زیرا هیچ گاه به طور واقعی اتفاق نیفتاد. ونوس به دلیل مصدومیت برد آسانی را به سرنا تقدیم کرد. پس از این دیدار هواداران تقریباً مطمئن شدند که این دو خواهر دیگر مانند گذشته سرپا نخواهند بود.

2009، قهرمانی دبیلو تی ای، دوحه



در دور اول مسابقه، این دو خواهر رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر داشتند. در نهایت سرنا بازی را با نتایج 5-7، 4-6 و 6-7 برد.

2013، چارلستون، نیمه نهایی



در زمان بازی دوحه حدوداً سه سال و نیم بود که دو خواهر با یکدیگر رو در رو نشده بودند. زمانی که برای این بازی از شرایط  ونوس سوال شد، وی پاسخ داد که آماده نیست. سرنا بازی را با نتایج 1-6 و 2-6 به نفع خود به پایان رساند.

2002، اپن فرانسه، فینال



پیروزی ونوس بر سرنا در دو ست با امتیازهای 5-7 و 3-6، وی را برای نخستین بار به قهرمانی بازی های اپن فرانسه رساند، اتفاقی که سال 2013 نیز مجدداً رخ داد.

2014، جام راجرز، نیمه نهایی



در این بازی، ونوس ویلیامز سرنا ویلیامز را با نتایج 7-6، 2-6 و 3-6 شکست داد و به نخستین پیروزی خود بر خواهرش از سال 2009 دست یافت علاوه بر این او برای نخستین بار فینال مونترال را برد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
پولسازترین خواهران ورزشکار + عکس
انتقاد از تیپ علی دایی + تصاویر
رابطه عشقی پسر بزرگ بکام
بد لباس ترین فوتبالیست دنیا + تصاویر
لمپارد و نامزدش در رستوران معروف شهر منچستر + تصاویر