المپیاد ورزشی دختران
المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای سراسر کشور در دومین روز این رقابتها در رشته های مختلف پیگیری شد.
المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های سراسر کشور در روز نخست این مسابقه‌ها در دانشگاه شهید بهشتی تهران انجام شد و ورزشکاران منتخب در رشته‌های بسکتبال، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز و والیبال به رقابت با یکدیگر پرداختند.




بسکتبال:

در بسکتبال دانشگاه‌های فردوسی مشهد، خوارزمی تهران، بوعلی سینای همدان و شهید باهنر کرمان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

شنا:

در رقابت‌های شنا نیز در 50 متر قورباغه راضیه رضایی از دانشگاه فردوسی مشهد با رکورد 38 ثانیه و 41 صدم ثانیه عنوان اول را از آن خود کرد و آزاده سروش و نگار پورحسین از موسسه غیر انتفاعی روزبه زنجان و دانش‌پژوهان اصفهان نیز دوم و سوم شدند.

در 200 متر مختلط انفرادی نیز راحله محمد میرزایی از دانشگاه تهران با رکورد 2 دقیقه و 55 ثانیه و 23 صدم ثانیه اول شد و عاطفه رئوفت و سروناز سیفی نیز از دانشگاه‌ها شیراز و تهران دوم و سوم شدند.

در 100 متر آزاد محدثه کاویانی فرد از دانشگاه رازی کرمانشاه با رکورد یک دقیقه و 12 ثانیه و 24 صدم ثانیه اول شد و نوشین واعظ‌ زاده از موسسه فنی و حرفه‌ای و فرانک بنی‌حسن از دانشگاه بین‌المللی امام رضا عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تنیس روی میز:

در دور نخست رقابت های تنیس روی میز دانشگاه­های باهنر کرمان، پیام نور، بوعلی سینا، علمی و کاربردی، قم، تهران و شیراز برابر حریفان خود به برتری رسیدند. در دور دوم نیز دانشگاه­های باهنر کرمان، اصفهان، بوعلی سینا، علمی و کاربردی، قم، تهران و شیراز توانستند رقبای خود را شکست دهند و در پایان دور سوم دانشگاه­های کرمان، اصفهان، مازندران، علمی و کاربردی، غیرانتفاعی، تهران و امام خمینی قزوین به پیروزی دست یافتند.

والیبال:

در رشته والیبال نیز دانشگاه‌های شیراز، خوارزمی و جامع علمی کاربردی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

بدمینتون:

در رشته بدمینتون دانشگاه‌های پیام نور، تهران، سمنان، زنجان، شیراز، اصفهان، شهید بهشتی و فنی و حرفه‌ای مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.



نتایج دومین روز المپیاد ورزشی دانشجویان دختر




در روز نخست مسابقات تکواندو المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان اوزان فرد روی تاتامی رفتند. در وزن نخست، بهناز عابدی از تهران، فرانک ساسانی از پیام نور گیلان، سهیلا تاج‌زاده از علمی کاربردی تهران و مهدیه عباس زادگان از فردوسی مشهد به ترتیب به مقامهای اول تا چهارم رسیدند.

در وزن سوم، فریما ساسانی از پیام نور گیلان، فاطمه بیک محمدی از بوعلی همدان، آیناز پورمطهری از شهید بهشتی، پگاه باقری از علم صنعت تهران به ترتیب اول تا چهارم شدند.

در وزن پنجم، کوثر اصلانی از اصفهان، زهرا دودانگه از شهید بهشتی، سپیده سیف پور از الزهرا و نیلوفر محمدی پور از پیام نور گیلان مقامهای اول تا چهارم را از آن خود کردند و در وزن هفتم، ریحانه راد از الزهرا، سمانه ملوندی از فردوسی، فاطمه بهرامیان از علمی کاربردی و مستانه بشارتی از پیام نور گیلان به ترتیب در مکان های اول تا چهارم ایستادند.

والیبال

در رقابتهای والیبال تیم های مشهد و تهران با هم روبرو شدند که در نهایت دانشگاه تهران با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. در دومین مسابقه تیم دانشگاه فنی و حرفه ای 2 بر صفر مقابل غیر انتفاعی به پیروزی رسید. بازی تیمهای باهنر کرمان و بوعلی همدان نیز در نهایت با برتری 2 بر صفر نماینده کرمان به پایان رسید.

دیدار تیمهای شهید بهشتی و بیرجند هم با نتیجه 2 بر یک به سود بیرجند به پایان رسید. در ادامه رقابت های والیبال تیم های بیرجند و اصفهان روبروی هم قرار گرفتند که بیرجند موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را مغلوب کند.

در دیگر مسابقه، پیام نور اصفهان 2 بر یک بوعلی همدان را شکست داد. شیراز با نتیجه 2 بر صفر تبریز را با شکست بدرقه کرد و دانشگاه خوارزمی هم در آخرین مسابقه، رو به روی دانشگاه صنعتی اصفهان صف‌آرایی کرد و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یابد.

فوتسال

دانشگاه فنی حرفه‌ای تهران برابر موسسه غیر انتفاعی با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد. زنجان 3 بر 2 یاسوج را برد. دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز 3 بر صفر از سد اصفهان گذشت. دانشگاه مازندران 4 بر یک دانشگاه رفسنجان را مغلوب خود کرد، دانشگاه تهران نیز 3 بر صفر سیستان و بلوچستان را شکست داد، دانشگاه الزهرا 4 بر 2 دانشگاه ارومیه را از میان برداشت، دانشگاه شهید بهشتی 3 بر صفر از سد دانشگاه علوم انتظامی گذشت و دانشگاه پیام نور قزوین هم دانشگاه شاهرود را 2 بر صفر مغلوب خود کرد.

بدمینتون

دانشگاه شهید بهشتی برابر دانشگاه خوارزمی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید، فنی و حرفه‌ای 4 بر یک دانشگاه صنعتی اصفهان را برد، دانشگاه شیراز 3 بر 2 برابر غیرانتفاعی پیروز شد، دانشگاه اصفهان، شاهرود را 4 بر یک شکست داد، دانشگاه علمی کاربردی نیز با همین نتیجه برابر دانشگاه خلیج فارس به برتری رسید.

در ادامه این رقابت‌ها نیز دانشگاه زنجان با نتیجه 3 بر 2 برابر سمنان به پیروزی رسید. دانشگاه پیام نور هم 5 بر صفر دانشگاه امام خمینی قزوین را شکست داد و در پایان دانشگاه تهران موفق شد 5 بر صفر از سد دانشگاه شاهد بگذرد.

دوومیدانی

در ماده پرش طول الناز کمپانی از دانشگاه شیراز با رکورد 5.36 به مقام نخست دست یافت، فریده دریایی از دانشگاه پیام نور کرمان با رکورد 5.36 دوم شد، سمانه کوهکن از دانشگاه علمی کاربردی گلستان با رکورد 5.28 سوم شد.

در ماده دو 100 متر، مریم طوسی از دانشگاه تهران با رکورد 12 ثانیه و ده صدم ثانیه اول شد، فرزانه فصیحی از دانشگاه اصفهان با رکورد 12:24 دوم شد، سهیلا مرادی از همدان با رکورد 12:64 سوم شد.

در دو 400 متر، فاطمه بختیار نژاد از دانشگاه میزبان اول شد، اسماء بیگ زاده از دانشگاه باهنر کرمان به عنوان دوم رسید و مرجان علیخانی هم از دانشگاه خوارزمی سوم شد.

در ماده پرتاب دیسک نیز فاطمه رحیمیان از دانشگاه شریعتی اول شد، سمیرا منصوری از دانشگاه کردستان به مقام دوم رسید، مهلا طبسی از دانشگاه فردوسی مشهد سوم شد.

در ماده دو 5000 متر پریسا هاشمی از دانشگاه شریعتی اول شد، فائزه خدمتی از دانشگاه تبریز به مقام دوم رسید، مهناز زارع از دانشگاه تبریز سوم شد.

شنا

در ماده 50 متر پروانه افسانه سپهری از دانشگاه رازی کرمانشاه با رکورد 34 ثانیه و 17 صدم ثانیه اول شد، مائده یاری از دانشگاه اصفهان با رکورد 35 ثانیه و 47 صدم ثانیه دوم و عطیه قلی زاده از دانشگاه علم صنعت ایران با رکورد 35 ثانیه و 66 صدم ثانیه سوم شد.

در 100 متر کرال پشت راحله محمد میرزایی از دانشگاه تهران با رکورد 1 دقیقه و 17 ثانیه و 9 صدم ثانیه اول شد، مرجان سرانجام از دانشگاه شیراز با 1 دقیقه و 27 ثانیه و 18 صدم ثانیه دوم و الهه نادری دهکردی از دانشگاه پیام نور تهران با رکورد 1 دقیقه و 30 ثانیه و 10 صدم ثانیه سوم شد.

در 50 متر آزاد افسانه سپهری و محدثه کاویانی‌فرد هر دو از دانشگاه رازی کرمانشاه به ترتیب با رکوردهای 31 ثانیه و 53 صدم ثانیه و 31 ثانیه و 57 صدم ثانیه اول و دوم شدند، آزاده مهاجر میدانی هم با رکورد 32 ثانیه و 76 صدم ثانیه سوم شد.

در 200 متر قورباغه نیز عاطفه رئوفت از دانشگاه شیراز با رکورد 3 دقیقه و 10 ثانیه و 31 صدم ثانیه اول شد، نوشین واعظ زاده از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با رکورد 3 دقیقه و 21 ثانیه و 69 صدم ثانیه دوم و آزاده سروش از دانشگاه غیر انتفاعی روزبه زنجان با رکورد 3 دقیقه و 25 صدم ثانیه و 76 صدم ثانیه به مقام سوم رسید.

در بخش تیمی این رقابت‌ها هم دانشگاه تهران با ترکیب سروناز حسینی، صدیقه نیک زارع، روژان پیروزنیا و آزاده مهاجر میلانی با رکورد 2 دقیقه و 34 ثانیه و 28 صدم ثانیه اول شد، دانشگاه پیام نور تهران با ترکیب الهه نادری دهکردی، ریحانه صفرآبادی،مهنوش مهرنگار و نسیم مقیمی با رکورد 2 دقیقه و 37 ثانیه و 48 صدم ثانیه دوم شد و در نهایت دانشگاه شهید بهشتی با ترکیب سحر تبرکی، سیما وفاخواه،نغمه فاضل و مینا حبیبی با رکورد 2 دقیقه و 41 ثانیه و 17 صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

بسکتبال

رقابتهای روز دوم المپیاد دانشجویی در رشته بسکتبال در نوبت صبح با انجام دیدار بین تیم های دانشگاه اصفهان و شیراز آغاز شد و اصفهان موفق شد با نتیجه 59 بر 29 حریف خود را با شکست بدرقه کند.

در دومین دیدار دانشگاه شهید بهشتی در مصاف با تیم دانشگاه شاهرود با نتیجه 40 بر 28 به پیروزی رسید. در سومین بازی، دانشگاه تهران توانست با نتیجه 66 بر 15 از سد دانشگاه شهید چمران اهواز بگذرد، دانشگاه گیلان نیز 38 بر 17 دانشگاه تربیت دبیر رجایی را شکست داد.

در نوبت عصر خوارزمی با نتیجه 48 بر 16 برابر رقیب خود غیر انتفاعی شهید اشرفی اصفهانی به پیروزی دست یافت. در دومین دیدار هم از ساعت 16 و 30 دقیقه، بوعلی سینای همدان مقابل پیام نور اصفهان قرار گرفت و با نتیجه 77 بر 60 برابر رقیب اصفهانی خود پیروز شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir/mashreghnews.ir


مطالب پیشنهادی :
پولسازترین خواهران ورزشکار + عکس
انتقاد از تیپ علی دایی + تصاویر
رابطه عشقی پسر بزرگ بکام
بد لباس ترین فوتبالیست دنیا + تصاویر
لمپارد و نامزدش در رستوران معروف شهر منچستر + تصاویر