المپیاد ورزشی دختران
سومین روز المپیاد ورزشی دختران دانشجو در رشته های مختلف پیگیری شد و ورزشکاران در بیشتر این مسابقات رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند.
در سومین روز رقابت های المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای سراسر کشور دانشجویان در رشته های ورزشی مختلف به مصاف هم رفتند که در پایان این روز نتایج زیر بدست آمد:

والیبال

در این رقابتها دانشگاه خوارزمی با نتیجه 2 بر 1 دانشگاه شیراز را شکست داد و دانشگاه صنعتی اصفهان با نتیجه 2 بر 1 دانشگاه تبریز را از میان برداشت.

دانشگاه شهید بهشتی نیز 2 بر صفر از سد دانشگاه اصفهان گذشت. دانشگاه بیرجند هم با نتیجه 2 بر صفر برابر دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران به پیروزی رسید.

بدمینتون

در پایان روز سوم رقابت های بدمینتون، پیام نور تهران به عنوان نخست دست یافت و دانشگاه تهران در جایگاه دوم ایستاد، دانشگاه های فنی و حرفه ای تهران و زنجان نیز مشترکا سوم شدند.

فوتسال

تیم دانشگاه اصفهان با نتیجه 6 بر 2 مازندران را از میان برداشت، دانشگاه علمی کاربردی با نتیجه 6 بر 2 رفسنجان را شکست داد، دانشگاه تهران نیز با نتیجه 5 بر 1 ارومیه را مغلوب کرد.

همچنین تیم سیستان و بلوچستان به دلیل غیبت در این مسابقات، بازی را 3 بر صفر به دانشگاه الزهرا واگذار کرد، زنجان هم با نتیجه 4 بر 1 دانشگاه فنی حرفه ای تهران را شکست داد.

درنوبت عصر، دانشگاه یاسوج نیز برابر دانشگاه غیر انتفاعی شمال آمل به تساوی 2 بر 2 رسید. شهید بهشتی تهران هم 4 بر صفر برابر پیام نور قزوین شکست خورد.دانشگاه علوم انتظامی نیز به دلیل غیبت بازی را 3 بر صفر به دانشگاه شاهرود واگذار کرد.

بسکتبال

مسابقات بسکتبال در روز سوم با برگزاری دیدار تیم های خوارزمی و شهید باهنر کرمان کلید خورد که در پایان نماینده کرمان با نتیجه 49 بر 23 مقابل حریف خود به برتری رسید.

در دومین مسابقه هم از ساعت 10 و 30 دقیقه دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران با نتیجه 50 بر 37 دانشگاه پیام نور اصفهان را از پیش رو برداشت.

در بازی های عصر نیز دانشگاه فردوسی مشهد در یک بازی نزدیک با نتیجه 64 بر 63 دانشگاه بوعلی سینا همدان را شکست داد، دانشگاه فنی و حرفه ای تهران هم با نتیجه 20 بر صفر دانشگاه غیرانتفاعی اصفهان را مغلوب کرد.

دانشگاه تهران با نتیجه 56 بر 37 دانشگاه شاهرود را از میان برداشت و اصفهان نیز گیلان را با نتیجه 40 بر 29 شکست داد. در ادامه این مسابقات نیز دانشگاه شیراز برابر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی با نتیجه 61 بر 45 به برتری رسید و دانشگاه شهید بهشتی نیز با نتیجه 55 بر 27 از سد دانشگاه شهید چمران گذشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتایج المپیاد ورزشی دختران دانشجو + عکس
دلایل خودکشی داور مشهور ایرانی
فیلم غیراخلاقی بازیکن لیگ برتری
فرهاد مجیدی در سواحل بارسلونا + عکس
پولسازترین خواهران ورزشکار + عکس