المپیاد دانشجویان دختر
مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز دختران با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
رقابت های بدمینتون دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر با شناخت نفرات برتر در بخش دوبل و انفرادی به پایان رسید.

مسابقات بدمینتون با حضور 133 ورزشکار از 20 دانشگاه، از تاریخ 18 مرداد ماه به مدت 4 روز در سالن شماره 2 دانشگاه شهید بهشتی در سه قسمت تیمی، یک نفره و دوبل برگزار شد که در بخش انفرادی هاله همدانچی از دانشگاه شهید بهشتی صاحب گردن آویز طلا شد، شیما شایان از دانشگاه فنی حرفه ای تهران مدال نقره گرفت و یاسمن جباری از دانشگاه بوعلی سینا همدان و طناز بهجت نیا از دانشگاه شیراز مشترکاً به مدال برنز رسیدند.

همچنین در بخش دوبل بهاره محمودیه و میترا دانشور از دانشگاه تهران اول شدند، آمنه میرزایی و زهرا فیرروز بهرامی از دانشگاه پیام نور تهران دوم شدند و مقام سوم مشترکاً به کیمیا سالاری و نفیسه رحمانلو از دانشگاه فنی حرفه ای تهران و روژین ابراهیمی و ملاحت دیده وار از دانشگاه گیلان رسید.

پیش از این در بخش تیمی، دانشگاه پیام نور تهران به مقام قهرمانی رسید، دانشگاه تهران دوم شد و دانشگاه های فنی حرفه ای تهران و زنجان مشترکاً سوم شدند.

پایان مسابقات تنیس روی میز در بخش دوبل و انفرادی

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر با برگزاری رقابت های دوبل و انفرادی به پایان رسید.

در بخش انفرادی که 71 بازیکن در جدول حذفی به رقابت پرداختند مهشید صامت از دانشگاه مازندران صاحب مدال طلا شد، مریم قاسمی از دانشگاه تهران مدال نقره را برگردن آویخت و سحر حسینی از دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان و نرگس شاه نظری از دانشگاه پیام نور اصفهان به طور مشترک مدال برنز را بدست آوردند.

در بخش دوبل نیز شهرزاد افشاری و زهره خیامیان از دانشگاه شهید باهنر کرمان بر سکوی قهرمانی ایستادند، ملیکا جوکار و فاطمه محقق از دانشگاه قم نایب قهرمان شدند ،المیرا قنبری و مریم قاسمی از دانشگاه تهران و فاطمه رئیسی و سحر حسینی از دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش تیمی این رشته، دانشگاه های تهران اول و اصفهان دوم و شهید باهنر کرمان و شیراز مشترکاَ سوم شده بودند.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال ، بسکتبال و فوتسال

برنامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال ، بسکتبال و فوتسال مشخص شد.

با مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر برنامه این مرحله از رقابت‌ها به شرح زیر است.

در رقابتهای بسکتبال به ترتیب دانشگاه های فردوسی مشهد با شهید بهشتی ، بوعلی سینا همدان با تهران، شهید باهنر کرمان با شیراز و خوارزمی با اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.

در والیبال، دانشگاه های خوارزمی با پیام نور اصفهان ، بیرجند با فردوسی مشهد، شیراز با شهید باهنر کرمان، شهید بهشتی با تهران به مصاف هم خواهند رفت.

در فوتسال، دانشگاه های زنجان با شهید بهشتی، یاسوج با پیام نور قزوین، جامع علمی کاربردی تهران با الزهرا(س) و اصفهان با تهران برای صعود به مرحله نیمه نهایی رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیشتازی دانشگاه تهران با 19 مدال

در پایان چهارمین روز از دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران با کسب 19 مدال در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

در پایان این روز با توزیع مدالهای رشته های بدمینتون و تنیس روی میز جمع مدالهای تیم دانشگاه تهران به 19 نشان رسید. دانشگاه تهران با کسب 10 مدال طلا،4 مدال نقره ،5 مدال برنز و 176 امتیاز بالاتر از سایر تیم های شرکت کننده در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. تیم دانشگاه فردوسی مشهد با 5 مدال طلا، 2مدال نقره ،3 مدال برنز و87 امتیاز در رده دوم ایستاده است. تیم دانشگاه شهید بهشتی با 4 مدال طلا، یک مدال نقره ، 2 مدال برنز و77 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند . تیم های دانشگاه های رازی کرمانشاه ، شیراز و فنی حرفه ای تهران چهارم تا ششم هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتایج سومین روز المپیاد ورزشی دختران دانشجو
تصاویری از خوش تیپ ترین فوتبالیست ایتالیایی
دروازه‌بان جوان تیم‌ ملی نوه دار شد + عکس
توتی، نماد همسری وفادار + عکس
کودکی و جوانی بکام + تصاویر