بولت
یوسین بولت قهرمان دوی 100 متر و 200 متر دنیا که پیش از این عنوان کرده بود در سال 2016 بازنشسته خواهد شد، اخیرا اعلام کرد که برنامه بازنشستگی خود را یک سال به تاخیر خواهد انداخت.
"یوسین بولت" که تا به حال 6 بار قهرمان المپیک شده است، بعد از پیروزی‌های اخیر خود به خصوص در مسابقه‌های دوی امدادی بازی‌های مشترک المنافع عنوان کرد که قصد دارد تا سال 2017 مسابقه دهد.

این دونده جامائیکایی که سریع‌ترین مرد جهان شناخته شد، تصمیم داشت بعد از المپیک ریو 2016 بازنشسته شود اما اخیرا عنوان کرد که می‌خواهد برنامه بازنشستگی خود را برای یک سال به تاخیر بیندازد.

او در این باره گفت: من همیشه گفته‌ام که بعد از بازی‌های ریو 2016 بازنشست خواهم شد اما دیگران به من گفتند که تو می‌توانی تا 2017 مسابقه دهی بنابراین فکر می‌کنم که ممکن است این کار را بکنم و تا 2017 ادامه دهم و در این سال‌ در آخرین مسابقه‌های قهرمانی شرکت کنم.

بولت اکنون در سن 27 سالگی‌ است،‌ او 8 بار قهرمان جهان و 6 بار قهرمان المپیک شد. همچنین رکورد دوی 100 متر و 200 متر دنیا متعلق به اوست.

بولت قصد دارد شهر لندن جایی که مدال طلای المپیک 2012 را به دست آورد، جایی باشد که او بازنشست می‌شود. او درباره برنامه بازنشست شدن خود با قهرمانان المپیک از جمله رکورددار دوی 400 متر دنیا مشورت کرده است.

بولت در این باره می‌گوید من از "مایکل جانسون" پرسیدم که چرا در اوج خداحافظی کردی و او به من گفت زیرا دیگر کاری برای به اتمام رساندن نداشتم. من هم فکر می‌کنم وقتی دیگر کاری برای اتمام رساندن نمانده باشد باید بازنشسته شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
طلسم بولت در مسابقات مشترک‌المنافع شکسته شد
دختر ایرانی که دل مسی را به دست آورد
کلکسییون لباس های رونالدینیو + عکس
خنده های فردوسی پور پس از شوخی کفاشیان + تصاویر
چهره متفاوتی از کولینا + عکس