پیروزی والیبال ایران
تیم ملی ب والیبال ایران در دومین دیدار خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا موفق به شکست چین مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.
دومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از صبح امروز سه شنبه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی پیگیری شد که تیم ملی ب والیبال ایران در سومین مسابقه امروز به مصاف چین رفت.

ملی پوشان ایران در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال چین شدند تا دومین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کرده باشند.

تیم ملی ب ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 14 و 25 بر 15 به پیروزی رسید تا سه امتیاز کامل این دیدار حساس را از آن خود کرده باشد.

عملکرد تیم ملی ب والیبال ایران امروز نسبت به دیدار نخست و مسابقه با تایلند بسیار متفاوت بود و بازیکنان نمایش بسیار خوبی از یک مسابقه والیبال به نمایش گذاشتند. سرویس های سعید شیرود به ویژه در ست دوم دریافت چین را با مشکل جدی روبرو کرد و در این ست چینی ها با 11 امتیاز اختلاف مغلوب ایران شدند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این ست از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی و پنج امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفت و تایلند با چهار امتیاز رتبه دومی جدول را به خود اختصاص داد. تیم های چین و استرالیا دیگر تیم های گروه ایران نیز جایگاه های سوم و چهارم این گروه را در اختیار دارند.

میانگین سن بازیکنان ایران 24 سال و چین 18.7 است که نسبت به تیم ایران خیلی جوانتر هستند. میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی متر است و بازیکنان چین میانگین قدشان 195 سانتی متر است که تفاوت زیادی با ملی پوشان ایران ندارند.

تیم ملی ب والیبال ایران فردا چهارشنبه در سومین و آخرین دیدار دور مقدماتی جام کنفدراسیون آسیا از ساعت 11 به وقت محلی و 9 و 30 به وقت تهران به مصاف استرالیا می رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتایج روز نخست والیبال جام کنفدراسیون‌ها
طراح ایرانی لباس‌های رونالدو + عکس
پرخرج ترین ازدواج فوتبال ایران + تصاویر
قلعه نویی در رستوران سام درخشانی + عکس
ماشین مدل بالای بازیکن سابق استقلال + عکس