پیروزی والیبال ایران
تیم ملی ب والیبال ایران سومین دیدار خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا را با پیروزی بر استرالیا به پایان رساند و در پایان دور مقدماتی این رقابت ها در گروه خود صدرنشین شد.
سومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از صبح امروز چهارشنبه با دیدار تیم های ایران و استرالیا در سالن بالووان شولک شهر آلماتی آغاز شد.

قرمزپوشان تیم ملی ب ایران در این دیدار موفق به شکست سه بر یک تیم ملی والیبال استرالیا شدند تا با سه پیروزی و هشت امتیاز در گروه دوم این رقابت ها صدرنشین شوند.

تیم ملی ب والیبال ایران در ست دوم 30 بر 28 مغلوب استرالیا شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین گروه دو در مرحله حذفی این رقابت ها با تیم چهارم گروه یک (قزاقستان یا ژاپن) مبارزه کند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

تیم ملی والیبال استرالیا نیز با پذیرش این شکست، بدون امتیاز در رتبه چهارم گروه ایران قرار گرفت و در مرحله حذفی با یکی از تیم های کره جنوبی یا هند رقابت می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی والیبال ایران بر چین
کریمی، دایی، فردوسی پور و ... در مراسم ختم + تصاویر
خالکوبی های دروازه بان استقلال + عکس
حراج پیراهن علی کریمی در محک + عکس
قرآن خواندن قلعه نویی + عکس