شکست والیبال ایران
تیم ملی ب والیبال ایران با شکست برابر هند در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون والیبال آسیا از راه یابی به دیدار نهایی این رقابت ها باز ماند.
مرحله نیمه نهایی رقابت ها والیبال جام کنفدراسیون آسیا در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری می شود و تیم ملی ب والیبال ایران در سومین دیدار این مرحله به مصاف هند رفت.

سفید پوشان تیم ملی ب والیبال ایران در این دیدار سه بر یک مغلوب هند شدند تا برای نخستین بار در دیدار نهایی این رقابت ها حضور نداشته باشند. والیبال ایران دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی در سه دوره گذشته این رقابت ها به دست آورده است.

تیم ملی ب والیبال ایران در ست اول این دیدار 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27، 31 بر 29 و 27 بر 25 مغلوب هند شد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار نیز از ترکیب بازی های قبلی ایران شامل رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد. آرمین رنجبر به دلیل مصدومیت در دیدار ایران و هند در فهرست بازیکنان کشورمان نبود و تیم ایران با 11 بازیکن به مصاف هند رفت.

میانگین سن بازیکنان ایران 24 و هند 23.6 سال است . میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی متر است و بازیکنان هند میانگین قدشان 195 سانتی متر است که تنها دو سانت تفاوت با ملی پوشان والیبال ایران دارند.

داور نخست این مسابقه از کشور ژاپن بود که داور بین المللی تایلند نیز او را به عنوان داور دوم در قضاوت همراهی کرد.

حدود 300 تماشاگر این مسابقه را در سالن تماشا کردند که در بین آنان تعدادی ایرانی با پرچم های جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند. در پنجمین دیدار تیم ملی ب والیبال ایران، نسبت به مسابقه های قبلی تعداد ایرانی ها در سالن بیشتر بود.

در اواخر ست سوم و در امتیاز 28 بر 27 به سود هند، روشنایی سالن بالووان شولک شهر آلماتی قطع شد و بازیکنان با روشنایی ال ای دی های تبلیغاتی دور زمین نرمش کردند تا برق سالن دوباره وصل شد. 10 دقیقه طول کشید تا روشنایی به سالن برگردد.

تیم ملی ب والیبال ایران ساعت 16 یکشنبه در دیدار رده بندی چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا به مصاف بازنده دیدار کره جنوبی و قزاقستان خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
صعود تیم ب والیبال ایران به نیمه نهایی
مجیدی و دو خودروی گران قیمت + عکس
تیپ های مسی + تصاویر
دعوت کریمی از علی دایی برای چالش آب یخ! + فیلم
گاف بزرگ یک مهاجم + تصاویر