المپیک نوجوانان ووشو
تیم ملی ووشوی ایران موفق شد با کسب دو مدال نقره و یک برنز به کار خود در المپیک تابستانی نوجوانان خاتمه دهد.
تیم ملی اعزامی ایران به بازی های تابستانی نوجوانان، متشکل از شش ووشوکار (3 نفر در ساندا و 3 نفر در تالو) بود که امروز به کار خود پایان دادند. در انتها نیز 3 مدال برای کاروان اعزامی به ثبت رسید که دو نقره و یک برنز را شامل می شد.

* اولین مدال ایران در نانجینگ

محسن شهبازی در وزن 70 کیلوگرم برابر حریفی از چین قرار گرفت. وی در این نبرد شکست خورد تا به مدال برنز این رقابت ها بسنده کند. این ملی پوش ساندا در دور قبل این پیکارها بر حریفی از گرجستان غلبه کرده بود.

* شریفی و یک نقره برای بانوان

صبا شریفی، ملی پوش 60 کیلوگرم ووشوی ایران در دیدار نهایی المپیک نوجوانان به مصاف حریفی از ویتنام رفت که در کارنامه اش عنوان قهرمانی جهان را داشت. وی در پایان مبارزه با این حریف قدرتمند، به مدال نقره بسنده کرد و روی سکوی دومی ایستاد. وی در دورهای قبل موفق شده بود حریفانی از برزیل و روسیه را شکست دهد.

* دوئل دوباره با نتیجه تکراری

مهدی محمدی در دیدار نهایی وزن 52 کیلوگرم به مصاف حریفی از چین رفت. وی در این جدال مغلوب حریف شد که در کارنامه اش قهرمانی جوانان جهان در سال 2014 را داشت. در فینال آن مسابقات نیز این دو با یکدیگر روبرو شدند که حریف چینی موفق به کسب مدال طلا شده بود. محمدی در دور قبل بر حریف فرانسوی غلبه کرده و به این دور رسیده بود.

* تالوکاران روی سکو نرفتند

امیر دارابی موفق شد عنوان سومی فرم تای چی چوان را به نام خود ثبت کند؛ اما در مجموع دو فرم (دیروز در تای چی چوان به عنوان ششمی رسیده بود) به عنوان چهارمی بسنده کرد و نتوانست روی سکو برود.

در بخش بانوان، حمیده برخور به اجرای تای چی چوان پرداخت که به مقامی بهتر از ششمی نرسید. وی در تای چی جین نیز که دیروز برگزار شد، همین عنوان را به دست آورده بود تا در مجموع، ششم المپیک نام بگیرد.

نفیسه پورگنجی نیز در مجموع دو فرم، به عنوان چهارمی رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
المپیک نوجوانان: برنز شهبازی در ووشو
دعوت کریمی از علی دایی برای چالش آب یخ! + فیلم
مجیدی و دو خودروی گران قیمت + عکس
تیپ های مسی + تصاویر
گاف بزرگ یک مهاجم + تصاویر