نتایج تنیس آزاد آمریکا
با شروع بازی‌های تنیس آزاد آمریکا تنیس‌بازانی همچون جوکوویچ، اندی ماری و ماریا شاراپووا به دور دوم راه یافتند.
"جوکوویچ" صرب در بازی خود مقابل "دیگو شورآرتزمن" از آرژانتین توانست به پیروزی سه بر صفر دست یابد. این بازی در سه ست با نتیجه‌ 1-6، 2-6 و 4-6 به نفع جوکوویچ به پایان رسید.

جکوویچ صرب درباره حضورش در این دوره از مسابقات گفت: بسیار خوشحال هستم. هیچ وقت شروع بازی‌های آزاد آمریکا آسان نبوده است.

در بازی دیگر "پل هانری‌متیو" از فرانسه، "مولر" از لوگزامبورگ را شکست داد تا حریف جوکوویچ در راند دوم باشد.

"اندی ماری" نیز در بازی خود در راند اول مقابل "روبین هاسه" خوب ظاهر شد و توانست با نتیجه‌ سه بر یک حریف خود را شکست دهد. این بازی در چهار ست به پایان رسید که نتایج آن 3-6، 6-7، 6-1 و 5- 7 بود.

اندی ماری درباره بازی خود مقابل حریف هلندی گفت: پیش از بازی احساس خوبی داشتم. برای این مسابقات بسیار سخت تمرین کردم. عضلات چهار سر، کمر و ساعدم دچار گرفتگی شده بود. سعی کردم بتوانم در زمین حرکت کنم و در پایان تمریناتم سعی کردم تا زیاد پاهایم را حرکت ندهم و بدین شکل به بازی مسلط شدم.

ماری در ادامه افزود که می‌خواهد قبل از شروع راند دوم به یک متخصص تغذیه مراجعه کند.

او یک سال بعد از جراحی کمر، به نظر قدرتمند و آماده می‌آمد. با این حال در ست سوم بازی انگار مشکلاتی وجود داشت. هاسه نیز از این موقعیت استفاده و یک ست را از آن خود کرد. با این که ماری 100 درصد توانایی گذشته خود را ندارد اما هنوز هم می‌تواند نتیجه‌های خوبی بگیرد.

در بازی دیگر "ماتیاس باشینگر" از آلمان توانست "رادک اسپانک"، حریف چک خود را شکست دهد. او در راند دوم مقابل اندی ماری بازی خواهد کرد.

در مسابقات زنان نیز "ماریا شاراپووا" مقابل "ماریا کریلنکو" به پیروزی برسد و به راند دوم راه یابد.

"نیک کرگیوس" استرالیایی نیز که در تنیس ویمبلدون، "رافائل نادال" را شکست داد و به عنوان یک استعداد جدید و جوان شناخته شد، حریف روس خود "میخائیل یوژن"ی را با نتیجه‌ سه بر یک شکست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تنیس آزاد آمریکا+ تصاویر
حرکات عجیب ویکتوریا بکام پس از انجام چالش آب یخ + تصاویر
پوشش عجیب ستاره والیبال ایران + عکس
ایرانی‌ها چالش سطل یخ را به تمسخر می گیرند + تصاویر
درخواست اسرائیل از مسی!