والیبال زنان آسیا
تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل قزاقستان شکست خورد.
تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین بازی خود در رقابت‌های کاپ زنان آسیا به مصاف تیم قزاقستان رفت.

این دو تیم با وضعیت کاملا متفاوتی پای به میدان گذاشتند. تیم قزاقستان با پیروزی در هرسه بازی دور گروهی مقابل ژاپن ، چین تایپه و تایلند به عنوان تیم اول صعود کرد در حالی که تیم ملی ایران بدون امتیاز و به دست آوردن تنها یک ست به عنوان تیم چهارم به دور بعد صعود کرد. قزاقستان در رده‌بندی FIVB نیز در جایگاه خوب 24‌ام قرار دارد.

فرنوش شیخی، شبنم علیخانی، شکوفه صفری، مائده برهانی، مهسا صابری و مهدیه خواجه کلایی بازیکنانی بودند که بازی را برای ایران آغاز کردند.

تیم بانوان ایران در این دیدار شروع خوبی داشت و توانست ست اول را با نتیجه 25- 20 به نفع خود به پایان برساند اما در ست دوم قزاقستان بازی بهتری به نمایش گذاشت و با نتیجه 25-16 به برتری رسید تا دوتیم در ست‌شماری مساوی شوند.

در شروع ست سوم امتیازات نزدیک به هم جلو رفت اما در پایان قزاق ها توانستند فاصله امتیازات خود را افزایش بدهند و با نتیجه 25-18 به پیروزی برسند.

از همان ابتدای ست چهارم تیم قزاقستان فاصله امتیازی زیادی را با ایران ایجاد کرد و توانست در پایان با نتیجه 25-15 دراین ست و مجموع سه بر یک به پیروزی برسد.

با این نتیجه بانوان ایران از صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات بازماندند و باید برای کسب مقام‌های پنجم تا هشتم به رقابت با حریفان خود بپردازند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
جام جهانی بسکتبال: اسپانیا و آمریکا در یک چهارم نهایی
نام دختر علی کریمی
برادر و دختر علی دایی در تمرینات پرسپولیس + عکس
علی دایی و همسرش در اکران آتش بس 2 + تصاویر
اسطوره پرسپولیس و همسرش + عکس