ولاسکو
سرمربی تیم والیبال آرژانتین بعد از شکست 3 بر صفر مقابل ایران، پیشرفت عالی ایران را ستود.
"خولیو ولاسکو" پس از شکست تیمش در برابر ایران اظهار کرد: ایران راه بازی کردن را بلد شده و می داند در زمین دارد چه کار می کند. به نظرم کواچ با تیم عالی کار کرده است. تیم نسبت به زمانی که من در ایران بودم پیشرفت خوبی داشته و الان دارد در سطح برتر بازی می کند.

ولاسکو با برشمردن موفقیت های ایران در راه یابی به مرحله نهایی لیگ جهانی امسال و همچنین آغاز قدرتمند مسابقات قهرمانی جهان با غلبه بر ایتالیا و امریکا گفت: ایران در مسابقات امسال امید به صعود دارد و به نظرم اگر همین‌طور در سطح عالی بازی کند به خواسته اش می رسد.

سرمربی پیشین ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در این تورنمنت طرفدار کدام تیم هستید، گفت: اگر آرژانتین نباشد، طرفدار ایرانم. امیدوارم ایران تا پایان مسابقات با موفقیت پیش برود و خوشحال باشد. چون من هم با خوشحالی ایران خوشحال می شوم.

ولاسکو همچنین در توضیح فنی شکست تیمش در برابر ایران گفت: تاکتیک سرویس و حمله ایران امروز با روزهای گذشته تفاوت داشت. در عوض ما نه دریافت داشتیم، نه حمله های مان به ثمر می نشست. فقط ست دوم شانس داشتیم که آنهم در امتیازهای پایانی با اشتباهات خودمان بازی را از دست دادیم. به نظرم این بازی برای ما درس بزرگی بود. البته اگر خواسته باشیم چیزی از آن یاد بگیریم.

خولیو ولاسکو در پایان کنفرانس خبری یک قول را که در این ماه ها از او نقل می شود، تکذیب کرد و گفت: نمی دانم چرا باید از قول من چنین حرف هایی بزنند! من هرگز در هیچ مصاحبه ای نگفته ام که دلیلم برای ترک ایران این بوده که تیم ایران دیگر پیشرفت نمی کند و آنچه دیدید حداکثر توان و پیشرفت ایران بوده است. هیچوقت چنین حرفی نزده ام.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی والیبال ایران برابر مردان ولاسکو
اشک های علی دایی پس از برکناری + تصاویر
خودروی میلیاردی علی دایی در محاصره هوادارانش + تصاویر
خانم پرسپولیسی هوادار دایی + تصاویر
اوقات فراغت سرنا ویلیامز و وزنیاکی + تصاویر