بوکس
داور بین المللی بوکس ایران در جریان مسابقات قهرمانی جوانان کشور در کرمانشاه با پرتاب بطری آب مورد استقبال قرار گرفت.
مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در کرمانشاه با قهرمانی تیم توابع به پایان رسید که در جریان این رقابت ها و در مبارزه میان بوکسورهای توابع تهران و کرمانشاه، تماشاگران به شکست بوکسور میزبان اعتراض کرده و با پرتاب بطری آب به سمت داور او را مورد نوازش قرار دادند.

فرزاد صادقپور که داور این مبارزه بود و چند سال قبل در جریان مسابقات قهرمانی بزرگسالان در مازندران به ضرب و شتم هم تهدید شده بود  در مورد این کار تماشاگران کرمانشاهی گفت: به خاطر ستاره دار بودن و با تجربه بودن بنده و چند داور دیگر، در جریان مسابقات قهرمانی کشور مبارزات مهم را به ما می سپارند تا قضاوت کنیم.در کرمانشاه هم همین طور شد و مبارزه این دو بوکسور که برای هر دو تیم مهم بود را به من سپردند و بعد از اعلام رای داوران تماشاگران میزبان با پرتاب بطری های آب ما را نوازش کردند!

وی افزود:خدا را شکر چون فاصله دور بود و من روی رینگ بودم ، این بطری ها فقط به دست و شانه ام برخورد کرد و چیزی نشد. البته بلافاصله بعد از این کار مسئولان حراست حاضر در سالن آن متخلفان را دستگیر کردند و آن طور که شنیدم بازداشت شده بودند.

صادقپور ادامه داد: بعد از این اقدام رییس کمیته انضباطی فدراسیون و مسابقات، دادستان کرمانشاه و رییس هیات بوکس کرمانشاه که در آنجا حضور داشتند قاطعانه با این موضوع برخورد کردند و از آنها تشکر می کنم. به هر حال ما جزو داوران با تجربه فدراسیون هستیم و باید بتوانیم این مبارزات را کنترل کنیم.

وی افزود: این گونه موارد در بوکس اتفاق می افتد و چند سال قبل هم رخ داده بود.وقتی قاطعانه با آنها برخورد شود دیگر کسی نمی تواند این کارها را انجام دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بانوی ایرانی بورسیه المپیک 2016 شد
هدیه کریس رونالدو به هدایتی + عکس
اقدام بسیار زشت ستاره استقلال + عکس
پله و همسر ژاپنی اش + عکس
مجری مشهور زن تلویزیون حامی تیم لیگ برتری شد + تصاویر