کم‌ سن‌ترین ملی‌پوش ایران
ملی پوش تیم ملی تیراندازی نوجوانان گفت: این که نمی‌توان نتایج را پیش بینی کرد درست است، اما می‌توان امیدوار بود تا مسیر هموارتر شود.
مرضیه پرورش‌نیا ملی پوش تیم تیراندازی نوجوانان که کم سن‌ترین ورزشکار کاروان ورزشی ایران در این دوره از رقابت‌ها نیز به شمار می‌رود، در خصوص حضورش در کاروان ایران، اظهارکرد: تمامی تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهم کرد. این فرصت بسیار خوبی است چرا که ورزشکاران هم سن من کمتر در تیم ملی برای این مسابقات قرار می‌گیرند، بنابراین تمامی تلاش و تمرکز خود را برای استفاده از این فرصت و فضایی که به دست آوردم خواهم کرد.

وی افزود: سال گذشته در رقابت‌های نوجوانان آسیا موفق به کسب مدال نقره شدم، اما شرایط بازی‌های آسیایی کاملا متفاوت است و باید تلاش صد چندان داشت، البته در طی این مدت با شرکت در مسابقات مختلف و اردوهایی که داشته‌ام به آمادگی خوبی دست یافتم. پیش بینی در چنین سطحی کاری غیر منطقی است، اما برای تیراندازی مثل من تنها می‌توان امیدوار بود. امیدواری و تلاشی که در پی این امید حاصل می‌شود می‌تواند در کسب نتیجه و تمرکز بهتر برای حضور در مسابقه کمک زیادی کند.

پرورش‌نیا در واکنش به این موضوع که در صورت کسب مدال با توجه به شرایط سنی در تاریخ ورزش ایران و بانوان جاودانه و شگفتی ساز خواهد شد، گفت: نمی‌خواهم به این مسئله در این شرایط فکر کنم چرا که ذهن و تمرکزم را به حاشیه خواهد برد، در درجه اول تمرکزم را بر روی رقابت با حریفان سختی که دارم می‌گذارم بعد از آن در صورتی که به موفقیت برسم بسیار خوشحال خواهم شد که در موفقیت کشورم سهمی داشته‌ام. تلاش مضاعفی خواهم کرد تا جایگاهی که به دست آورده‌ام را حفظ کرده و ارتقاء دهم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برنامه ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی
هدیه کریس رونالدو به هدایتی + عکس
اقدام بسیار زشت ستاره استقلال + عکس
پله و همسر ژاپنی اش + عکس
مجری مشهور زن تلویزیون حامی تیم لیگ برتری شد + تصاویر