انصراف مرادی
سجاد مرادی از رقابت‌های 800 متر بازی‌ های آسیایی انصراف داد.
سجاد مرادی دونده دوی 800 متر ایران به دلیل آسیب دیدگی از حضور در رقابت‌های این ماده انصراف داد.

مرادی از ناحیه آشیل پا دچار آسیب دیدگی است و به همین دلیل از این رقابت‌ها کنار کشید. این رقابت‌ها تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود. وی در دوره پیش طلای این ماده را به کمک برادرش کسب کرده بود.

سجاد مرادی پس از انصراف از رقابت‌های دوی 800 متر بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: من تمام تلاشم را کردم که امروز مسابقه بدهم. پزشکان حاضر در دهکده دیروز 13 آمپول به من تزریق کردند تا بتوانم دردم را برای مسابقه کنترل کنم.

مرادی ادامه داد: همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه برای گرم کردن به ورزشگاه آمدم اما به محض اینکه کفش‌های ورزشی‌ام را پوشیدم احساس کردم که شرایط بدی دارم و نمی‌توانم بدوم. البته پزشکان در طول این دو روز به من گفته بودند که نمی‌توانی مسابقه بدهی اما من قبول نکردم و برای حضور در این رقابت‌ها اصرار داشتم.

دونده 800 متر ایران تصریح کرد: الان هم خودم به این نتیجه رسیدم که شرایط مسابقه را ندارم وگرنه برای اینکه برای کشورم افتخار کسب کنم تا آخرین لحظه می‌جنگیدم.

سجاد مرادی در شرایطی به کره‌جنوبی اعزام شد که نتوانست ورودی این رقابت‌ها را به دست بیاورد و رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز تا آخرین لحظه اعلام کرده بود که او راهی اینچئون نخواهد شد، اما در آخرین روزها به فهرست اضافه شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بازی های آسیایی 2014: حجی زواره یازدهمین طلایی کاروان ایران
معمار ایرانی فروشگاه دیوید بکام + تصاویر
بهداد سلیمی مدالش را به همسرش اهدا کرد + عکس
اتفاق باورنکردنی برای یک دونده دختر + عکس
تبلیغات بیلبوردی سردار آزمون در خیابان های روسیه + عکس