مردانی
تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم ایران با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از دور بازی های آسیایی اینچئون حذف شد.
در رقابتهای تکواندوی دوازدهمین روز از هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون در وزن 87+ کیلوگرم مردان سجاد مردانی که در دور اول با قرعه استراحت روبه رو شده بود در مبارزه دوم مقابل " جو چول هو" از کره جنوبی در راند طلایی شکست خورد و حذف شد.

مردانی در راند اول 3 بر صفر پیروز شد و در راند دوم هم حریف کره‌ای یک امتیاز گرفت تا کار سه بر یک شود، این مبارزه در راند سوم هم با حملات حریف کره‌ای ادامه یافت و یک امتیاز دیگر برای او در پی داشت تا کار 3 بر 2 شود.حملات کره ای ادامه یافت و در ثانیه‌های پایانی کار را به تساوی کشاند اما مردانی روی یک حمله خوب توانست یک امتیاز بگیرد و کار را 4 بر 3 کند.

"چول هو" در ادامه یک امتیاز دیگر هم گرفت و کار باز هم به تساوی کشیده شد.این راند در نهایت 5 بر 5 مساوی به پایان رسید و کار به راند طلایی کشده شد.حریف کره‌ای در این راند یک امتیاز گرفت تا مردانی نیز حذف شود.

سجاد مردانی مدال نقره قهرمانی جهان 2013 مکزیک و برنز قهرمانی آسیا 2012 ویتنام را در کارنامه دارد.

حریف کره‌ای مردانی هم مدال طلای قهرمانی جهان 2011 کره جنوبی و نایب قهرمانی 2011 ازبکستان را در کارنامه دارد.

پیش از سجاد مردانی، یوسف کرمی در وزن 87- مردان و سمانه شش پری در وزن 57- کیلوگرم بانوان با شکست مقابل حریفان خود از دور بازیهای آسیایی حذف شده بودند.

بدین ترتیب در ادامه روز دوم مسابقات تکواندو،ایران تنها یک نماینده دارد که مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی با نماینده تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بازی های آسیایی 2014: شش پری حذف شد
رابطه عاشقانه سرمربی مشهور با مجری تلویزیون + تصاویر
ژست جالب قائمی در کنار بانوان تکواندوکار + عکس
اشک‌های سپیده توکلی + عکس
هشدار بکام به همسرش!