باباجان‌زاده
نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران مدال برنز بازی‌ های آسیایی را از آن خود کرد تا تمام فرنگی‌کاران ایران در رقابت‌ها به مدال رسیده باشند.
بشیر باباجان‌زاده فرنگی‌کار وزن 130 کیلوگرم تیم ملی برای کسب مدال برنز مقابل "مراد رامونوف" از قرقیزستان دارنده یک مدال طلا،یک نقره و دو برنز آسیا به روی تشک رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه 8 بر صفر شکست داده و پنجمین مدال برنز کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی را از آن خود کرد.

بیابانگرد توانست در وقت اول با قوس کردن حریف خود و اجرای فن بارانداز 4 امتیاز بگیرد و با یک امتیازی که داد کشتی را پیروز شد.

نماینده سنگین‌وزن ایران در کشتی فرنگی در رقابت‌های صبح امروز ابتدا "دالال" از هند را 8 بر صفر برد، اما در ادامه در مرحله یک چهارم نهایی مقابل "نوماخان تینالیف" از قزاقستان در حالی که زور رویارویی با حریف قدرتمند خود را نداشت با نتیجه یک بر صفر مسابقه را واگذار کرد.

وی در گروه شانس مجدد نیز "آبروربک ماماسولیف" از ازبکستان را 5 بر صفر شکست داد. بشیر باباجان‌زاده به عنوان یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال طلای کشتی فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی شمرده می‌شد.

به این ترتیب تیم 7 نفره کشتی فرنگی ایران در پایان بازی‌های آسیایی صاحب 7 مدال شامل 2 طلا و 5 برنز شد تا هیچ کدام از کشتی‌گیران ایران بی‌مدال نمانند.

مدال‌های طلا کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی اینچئون توسط حبیب‌الله اخلاقی (80 کیلوگرم)، مهدی علیاری (98 کیلوگرم)، افشین بیابانگرد (66 کیلوگرم)، سعید عبدولی (71 کیلوگرم)، پیام بویری (75 کیلوگرم)، مجتبی کریم فر (85 کیلوگرم) و بشیر باباجان‌زاده (130 کیلوگرم) به دست آمد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بازی های آسیایی 2014: تنیس روی میز دو نفره ایران حذف شد
رابطه عاشقانه سرمربی مشهور با مجری تلویزیون + تصاویر
ژست جالب قائمی در کنار بانوان تکواندوکار + عکس
اشک‌های سپیده توکلی + عکس
هشدار بکام به همسرش!