والیبال نشسته مردان
در دومین روز از بازی های پاراآسیایی اینچئون تیم‌های والیبال نشسته و گلبال مردان پیروز شدند.
در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در والیبال نشسته مردان، ایران برابر ژاپن به برتری رسید. در این دیدار ایران با نتایج 10-25، 14-25 و 11-25 توانست تیم ژاپن را مغلوب کند.

در رشته والیبال نشسته بانوان، بانوان والیبالیست ایران در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و در نخستین دیدار خود با نتیجه‌ سه بر صفر مغلوب تیم قدرتمند چین شد. تیم ایران در این رقابت‌ها با نتایج 15 – 25، 18-25، 7- 25 دیدار را بر تیم چین واگذار کرد.

در رشته بدمینتون بانوان، تنها نماینده ایران با شکست برابر حریف ژاپنی حذف شد. مریم رحمانی در این دیدار با واگذار کردن امتیاز خود به حریف ژاپنی از دور مسابقات کنار رفت. در این مسابقات رحمانی با شکست در دو گیم با نتایج مشابه 6-21 به کار خود در این دوره از بازی‌ها پایان داد.

در رشته تیروکمان، کمانداران ایران در مرحله مقدماتی رشته کامپوند توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

در این رقابتها، هادی نوری و کاظم تن در بخش مردان و مجید کاپوش در کلاس W1 و سمیه عباس پور و سید زهرا حسینی در بخش بانوان با موفقیت در مرحله مقدماتی توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

در ادامه رقابت‌های شنا، نماینده ایران در فینال رقابت‌های شنای 100 متر آزاد کلاس S12 چهارم شد و حامد اصغریان در ماده 100 متر کرال پشت ، مازیار ماضی و سید عرفان اسماعیلی در 50 متر کرال سینه و علیرضا جلیلی در 50 متر کرال پشت از راهیابی به فینال باز ماندند و حذف شدند.

همچنین کشتکار و کریمی توانستند به مرحله نهایی این ماده در کلاس S13 راه پیدا کنند. اسماعیلی و ماضی نیز به فینال ماده 100 متر پروانه صعود کردند.

تیم ملی گلبال مردان در دومین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی برابر کره جنوبی توانست به برتری دست پیدا کند. در این رقابت‌ها تیم گلبال مردان با نتیجه‌ 10 بر 4 از سد تیم کره جنوبی گذشت. تیم ملی گلبال فردا (سه شنبه) با مغولستان دیدار خواهد داشت.

تیم بوچیای ایران در دوبل کلاس سه بوچیا به عنوان چهارمی دست یافت. در این رقابت‌ها محمدرضا کاری و فاطمه بهمنی برای کسب مدال برنز دوبل کلاس سه بوچیا با تیم هنگ کنگ رقابت کردند که با نتیجه‌ پنج بر یک مغلوب این تیم شدند.

در پایان این رقابت‌ها کره قهرمان و ژاپن دوم شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
جدول مدال های بازی‌های پاراآسیایی
تجلیل از علی دایی و همسرش به خاطر كار خیر + تصاویر
ستاره والیبال ایران در كنار مادرش + عكس
اتومبیل 24 میلیون تومانی بکام + عکس
سرمربی آلمان در کنار مادر و همسرش + عکس