پاراآسیایی
در چهارمین روز از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در پرتاب دیسک و وزنه نمایندگان ایران توانستند به دو مدال طلا دست پیدا کنند.
در چهارمین روز از دومین دور بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در پرتاب وزنه دانیل سورانیان توانست به مدال طلای این ماده دست پیدا کند. سورانیان در کلاس F36-35 با پرتابی به میزان 12 متر و 44 سانتیمتر به مدال طلا دست پیدا کرد و مدال نقره و برنز این ماده به نمایندگان عراق رسید. سید مهران حسینی نیز با 11 متر و 38 سانتیمتر، چهارم شد.

همچنین در پرتاب دیسک صادق بیت سیاح در کلاس F41 موفق به کسب مدال طلا شد. سیاح با رکورد 37 متر و 32 سانتیمتر توانست به مدال طلای ماده پرتاب دیسک دست پیدا کند. نمایندگان عراق در این ماده دوم و سوم شدند.

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی و در چهارمین روز از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در ماده پرتاب دیسک ، آرین لطفی توانست با رکورد 33 متر در کلاس F11 به مدال نقره پرتاب دیسک دست پیدا کند. در همین ماده نماینده تایلند طلا گرفت و کره صاحب برنز شد.

مرضیه صدیقی به مدال برنز پرتاب نیزه دست یافت. مرضیه صدیقی در ماده پرتاب نیزه و در کلاس F54-53 توانست با پرتابی به میزان 12 متر و 63 سانتیمتر به مدال برنز این ماده دست یابد. در این ماده چین طلا گرفت و هند دوم شد.

در چهارمین روز از رقابت‌های بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در پرتاب وزنه فائزه کرمانی و مریم سلطانی در کلاس F34 به دو مدال نقره و برنز دست یافتند. در این ماده فائزه کرمانی با پرتاب پنج متر و 24 سانتیمتر توانست به مدال نقره دست یابد و مریم سلطانی نیز با پرتاب پنج متر و چهار سانتیمتر برنز گرفت. مدال طلای این ماده به چین رسید.

در ادامه رقابت‌های دوی 400 متر، حسین سعیدی و سید حبیب حسینی توانستند به فینال دوی 400 متر راه پیدا کنند. در این رقابت‌ها و در مرحله مقدماتی دوی 400 متر مردان نمایندگان ایران در دوی 400 متر مردان و در کلاس T12 و T47 توانستند از مرحله مقدماتی به فینال این رقابت‌ها راه یابند. فینال رقابت‌های دوی 400 متر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

معصومه خدابخشی در مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ بادی 10 متر کلاس SH2 توانست با ثبت رکورد 630.8 اول شود و به فینال راه پیدا کند. همچنین هادی نجفی و اکبر عالیپور با قرار گرفتن در جایگاه دهم و یازدهم از راهیابی به فینال باز ماندند.

در ادامه مسابقات جودوی بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و در چهارمین روز از این رقابت‌ها نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در وزن 100 کیلوگرم حامد علیزاده و در وزن 100+ کیلوگرم حمزه ندری با برتری برابر حریفان خود توانستند به دیدار نهایی راه یابند. این دو نماینده ایران برای کسب مدال طلا به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین محمد عابد ، نماینده وزن 90 کیلوگرم برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد. جودوکاران نابینایان و کم بینایان تاکنون یک نقره و دو برنز کسب کردند.

در رقابت‌های گلبال نیز ملی‌پوشان گلبال با برتری 9 بر 6 برابر ژاپن فینالیست شدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
مدال طلای کاروان ایران در پارا آسیایی به 12 رسید
مازراتی علی دایی + عکس
رشوه دادن فوتبالیست مشهور به پلیس + عکس
ستاره والیبال در نامزدی خواهرش غافلگیر شد + تصاویر
عابدزاده در کنسرت خواننده محبوب پاپ + عکس