بازی های آسیایی ساحلی
علی دهقانی فرد با نقره خود تعداد مدال های کاروان ورزشی ایران را به 16 رساند.
در ادامه رقابت‌های کوراش چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی، علی دهقانی فرد در وزن 90 کیلوگرم بعد از استراحت در دور نخست و غلبه بر حریف افغانستانی خود در مبارزه نهایی برابر حریف برزیلی الاصل خود از کشور لبنان که به تازگی در بازی های آسیایی در جودو نقره گرفته بود بازنده شد و به مدال نقره بسنده کرد تا جمع مدالهای ایران به عدد 16 برسد.

در رقابتهای امروز کاروان ورزشی ایران در کشتی توسط جابر صادق زاده طلا گرفت در کوراش هم حمید قلی حسنقه برنز گرفته بود.

*** تیم ملی سپک تاکرا به برنز قناعت کرد

تیم ملی سپک تاکرای ایران که با شکست تیم قدرتمند هند دست به شگفتی زده بود سرانجام پس از 2 ساعت و نیم پیکار نفس گیر مقابل کره جنوبی یکی از سه تیم برتر جهان نتیجه را واگذار کرد تا در عین شایستگی به برنز قناعت کند.

تیم ملی سپک تاکرای ایران که با تیمهای تایلند، هندوستان و کره جنوبی از قدرتهای جهانی همگروه بود بعد از شکست برابر میزبان طی یک مبارزه جانانه موفق شد تیم ملی هندوستان را شکست داده تا شگفتی ساز این رقابتها گردد.

کره جنوبی که به قدرت و توانمندی سپک تاکرا ایران پی برده بود با تمام قدرت برابر نمایندگان ما ظاهر شد و در ست اول 2بر1 برنده شد اما در ست دوم این تیم ملی سپک تاکرای ایران بود که نگذاشت تیم کره جنوبی برنده از میدان خارج شود و نتیجه را 2 بر صفر برد تا کار به تساوی بکشد اما در ادامه در ست سوم کره جنوبی با تمام قدرت آمد تا همچون هند دیگر قربانی ایران در این رقابتها نباشد که با پیروزی مقابل ایران در نهایت به مدال نقره بسنده کرد و تیم ملی سپک تاکرای ایران در عین شایستگی و درخشش به برنز رسید. این هفدهمین مدال کاروان ورزشی ایران بود. مدال طلای این رقابتها به میزبان یعنی تایلند رسید.

مراسم توزیع مدال رشته تیمی فردا ساعت 16 به وقت پوکت برگزار می شود و هنوز مدال برنز سپک تاکرا همچون طلا و نقره تیم های تایلند و کره جنوبی در جدول رده بندی مدالها قرار داده نشده است.

مسابقات سپک تاکرا در رشته رگو از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
دومین طلای کشتی ساحلی ایران در بازی های آسیایی
جملات تكان دهنده علی دایی پس از درگذشت پاشایی
تصاویری از فرهاد مجیدی و مرتضی پاشایی در کنار هم
موهای عجیب پسر قلعه نویی + عکس
هدیه گرانقیمت کاسیاس به همسرش + عکس